וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי פאלי עלה לגמר אליפות אירופה

7.8.2006 / 19:21

הקופץ לגובה הישראלי הסתפק בגובה של 2.26 מ' ביום הראשון של האליפות בשבדיה, כדי להבטיח מקום בגמר. שאר הישראלים איכזבו

ניקי פאלי, התקווה הגדולה ביותר של האתלטיקה הישראלית כיום, עלה הערב (שני) לגמר אליפות אירופה, שיצאה לדרך בגטבורג, שבדיה. פאלי בן ה-19, בעל שיא אישי של 2.30 מ', הסתפק בגובה של 2.26 מ' כדי להשתחל בין 12 הקופצים הטובים ביבשת, שיתחרו בגמר ביום רביעי. פאלי עבר בקלות ארבעה גבהים עד שנכשל בנסיון הראשון לעבור 2.26 מ'. בנסיון השני הוא כבר השלים את המשימה והעלה חיוכים בקרב אנשי המשלחת הישראלית, שלא זכו ליותר מדי נחת מהאתלטים האחרים שהתחרו היום.

מטיל הכידון הוותיק ואדים בביקין איכזב כשסיים במקום האחרון בבית המוקדמות שלו. בביקין קבע תוצאה חלשה של 66.93 מ' והיה רחוק ב-15 מטרים משיאו הישראלי.

הספרינטר טל מור סיים במקום האחרון במקצה המוקדמות ל-100 מטר בסיבוב הראשון. מור קבע זמן חלש מאוד של 10:78 שנ' והיה רחוק ב-30 מאיות מהשיא האישי. זה הספיק לו כדי לסיים רק במקום ה-41 מתוך 43 אצנים.

סווטלנה גנדזילוב מדורגת במקום ה-22 מתוך 28 בתום היום הראשון של תחרויות הקרב 7. גנדזילוב איכזבה במקצועות ה-100 משוכות, קפיצה לגובה והדיפת כדור ברזל, בהם הייתה רחוקה משיאיה האישיים.

זהב ראשון לגרמניה

הקהל השבדי באיצטדיון "אולווי" התמקד היום בעיקר בתחרות הקרב 7 לנשים ובכוכבת השבדית הגדולה קרולינה קלופט, שמחזיקה כיום בכל תואר משמעותי אפשרי. זה היה אמור להיות קרב אדיר בין קלופט לבין הטוענת לכתר, יוניס בארבר הצרפתיה, שהובילה בתום שני המקצועות הראשונים. באופן מפתיע, בארבר פרשה לפני תחילת המקצוע השלישי, הדיפת כדור ברזל והייתה אמורה להישאר ללא מתחרות. ג'סיקה אניס וקלי סותרטון הבריטיות ממש לא חשבו ככה ויום מצויין של שתיהן סידר להן את שתי המקומות הראשונים בתום היום הראשון כאשר קלופט שלישית בלבד. ביום שלישי יתקיימו שלוש המקצועות שיסגרו את התחרות: קפיצה לרוחק, הטלת כידון וריצת 800 מטרים.

דווין צ'יימברס הבריטי, שחזר מהשעיית סמים אסורים לקראת האליפות, נחשב לאחד הפייבוריטים לתואר בגטבורג, אלא שהוא היה קרוב מאוד להדחה קרב בסיבוב השני של ריצת ה-100. צ'יימברס סיים את המקצה שלו במקום הרביעי, בזמן חלש של 10:39 שנ'. רונלד פוניון הצרפתי קבע את הזמן הטוב ביותר בסיבוב השני (10:19 שנ') וגם פרנסיס אוביקוולו מפורטוגל נראה לא רע עם 10:28 שנ'.

רלף בארטלס הגרמני גרף את מדליית הזהב הראשונה באליפות אחרי שניצח בהדיפת כדור ברזל. בארטלס הדף למרחק של 21.13 מ', והקדים את אלוף העולם לשעבר, אנדריי מיחנביץ' הבלארוסי, שקבע 21.11 מטרים. בארד זכה ג'ואקים אולסן הדני עם תוצאה של 21.09 מ'.

רוסיה זכתה במדלית הזהב השניה בריצת ה-10,000 לנשים, שסגרה את היום הראשון. אינגה אביטובה סיימה את המרחק בזמן של 30:31.42 דק'. סוזאן וויגנה הנורבגית הגיעה שנייה עם 30:32.36דק', ולידיה גריגורייבה השלימה ערב רוסי מוצלח עם מדליית ארד בזמן של 30:32.75 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully