וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חיפה ובית"ר יארחו בחו"ל

7.8.2006 / 19:17

אופ"א החליטה שכל המשחקים הבינלאומיים הרשמיים, שאמורים להערך בישראל, יועברו למדינות אחרות בגלל המצב הבטחוני

אופ"א דנה היום (שני) באירוח משחקי הגומלין של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים במפעלים האירופאים, שהיו על הנייר אמורים להיערך בארץ, וכצפוי, החליטה שלא יתקיימו יותר משחקים בינלאומיים בישראל עד להודעה חדשה.

כזכור, התאחדות הכדורגל האירופאית כבר דחתה לפני שבוע את בקשתן של בני יהודה ושל הפועל ת"א לארח בישראל, וכעת הגיעה הפסיקה על העברת כל המשחקים מחוץ לישראל.

בית"ר תארח כנראה בבלגיה

אסף שקד, מערכת וואלה! ספורט, מוסיף: בבית"ר ירושלים לקחו בחשבון כבר בשבוע שעבר את האפשרות שלפיה משחק הגומלין מול דינמו בוקרשט בעוד שבועיים לא ייערך בארץ, וככל הנראה יבחרו לארח את המשחק בבלגיה. שתי הערים המועמדות לארח את ההתמודדות הן בריסל ואנטוורופן, המכילה קהילה יהודית ענפה, ובבית"ר יעדיפו לקיים את המפגש בעיר. אפשרות נוספת שנבדקה בשבוע שעבר היא קיום המשחק באוקראינה, אך זו ירדה מן הפרק עקב הוצאות גבוהות מדי לטעם הקבוצה.

רומן רוזנבלט, מערכת וואלה! ספורט מוסיף: מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, השוהה יחד עם הקבוצה בליברפול הגיב בעקבות ההחלטה: "בנסיבות העניין אפשר להבין את החלטת אופ"א. יחד עם זאת, קיווינו שאופ"א תשאיר פתח כלשהו לשינוי ההחלטה במקרה של שינוי במצב הביטחוני, כפי שעשתה בהחלטתה הקודמת, ולצערנו היא לא עשתה זאת. ביממה הקרובה נחליט על מקום האירוח של משחק הגומלין". ידוע כי קיים סיכוי טוב לאירוח ליברפול בקייב, כאשר ישנן אפשרויות נוספות כמו קפריסין והולנד.

לוזון: "החלטה קשה, אבל נכבד אותה"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אנחנו מצטערים שההחלטה התקבלה בגלל המצב שקיים. התקשרו אליי מאופ"א ואמרו לי בפירוש שברגע שיש שינוי במצב, אז ההחלטה תשתנה. בכל מקרה, זו לא החלטה ארוכת טווח".

אבי לוזון, מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "החלטה קשה, אבל אנחנו צריכים לכבד אותה. הקבוצות צריכות לעשות מאמצים לעבור שלב נוסף, ולקוות שעד אז המצב יירגע ותיגמר המלחמה הארורה הזו. לא הופתענו מהחלטת אופ"א, אבל כרגע אין ביכולתנו לעשות שום דבר לגביה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully