וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון רוצים את לב או מזרחי

שגיא ניר

7.8.2006 / 16:48

בעוד המשא ומתן עם אור איתן רחוק מהבנות, בודקים הכתומים אפשרות לצירוף איתי לב או משה מזרחי. השניים עדיין חולמים אירופה

במכבי ראשון לציון ממשיכים להתכונן לקראת העונה הבאה, הראשונה שלהם במפעל אירופי אחרי למעלה מעשור. אחרי שהחתימה את ריאן סידני, חיים שמעונוביץ' ועודד שעשוע, עוברת הקבוצה לחיפוש של שחקן ישראלי בעמדה מספר 3. המועמדים לאיוש העמדה הזו הם איתי לב ומשה מזרחי.

בראשון, ששאפה לשמור העונה על השלד שהביא אותה למקום השלישי, הבינו זה מכבר שלא יוכלו לעמוד בדרישות הכספיות של שחקניה, מה ששלח אותם לחפש אלטרנטיבות אחרות. עומאר סניד, שאמור היה לשמש גם העונה עוגן שסביבו תיבנה הקבוצה, עזב ללוקומוטיב רוסטוב והותיר את הקבוצה עמוק במצוקת הזרים, מורן רוט הוחלף בעודד שעשוע, וגם המשא ומתן עם אור איתן לא מבשר טובות בינתיים. בראשון רואים את לב או מזרחי כמחליפים ראויים לאיתן, ומתכוונים לסכם עם אחד מהם בימים הקרובים. לב נחשב לאופציה המועדפת.

לב (26, 202) שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן, קלע 11.5 נקודות וקטף 3.9 ריבאונדים בקבוצה שירדה מליגת העל. השחקן מעוניין לנסות את מזלו בחו"ל, אך במידה ולא ימצא קבוצה יחזור לאופציה המקומית, כשגם בני השרון ועירוני רמת גן מעוניינות בו.

גם מזרחי (26, 202), ששיחק בעונה שעברה באליצור אשקלון אחרי תקופה קצרה באוקראינה, מעוניין לצאת לשחק מעבר לים. בעונה שעברה קלע 10.5 נקודות וקטף 3.2 ריבאונדים ב-30 משחקי ליגה, והקיץ לוקח חלק באימוני נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully