וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע האמת הגיע"

רומן רוזנבלט

7.8.2006 / 11:59

מכבי חיפה המריאה לליברפול. קטן מקווה שהמשחק יסייע להעלאת המוראל בעיר המופגזת. קארגר: "קיבלנו את אחת הקבוצות החזקות"

מכבי חיפה המריאה היום (שני) לאנגליה, לקראת משחקה הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מול ליברפול ביום רביעי הקרוב. שחקני האלופה נראו מדוכאים מעט לאור אירועי אמש והרקטות שנחתו בחיפה, ויצטרכו להתנתק מהמצב בארץ במשך הימים הקרובים. כבר הערב (שני) תקיים הקבוצה אימון ראשון במגרש האימונים של ליברפול, בשעה 22:30 שעון ישראל.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר לקראת הנסיעה: "משחק הזה הוא רגע האמת. אנחנו מגיעים מוכנים בשלב הזה של העונה, עשינו מקסימום הכנות, הן מבחינת כושר גופני והן מבחינת דקות משחק. אני מסתכל רק על מכבי חיפה, מצפה שתשחק טוב מול כל יריבה. מאזן הכוחות ברור, אנחנו קבוצה גאה. תיקו יהיה תוצאה מצוינת, אבל כמובן שאם נקבל שער שוויון בדקה ה-90 לא נשמח. יהיה מאוד קשה לשחק מולם".

המאמן גם הדגיש את המחויבות הלאומית של הקבוצה: "אנחנו מרגישים שאנחנו מייצגים גם את ישראל. המצב מאוד לא נעים, נקווה שניתן הרגשה טובה לכל הישראלים בבית".

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ' התייחס גם הוא למצב בארץ: "הלב שלנו עם כל תושבי חיפה והצפון ועם חיילי צה"ל. המצב מאוד עצוב וכואב לכולנו. עברנו להתאמן בתל אביב, אנחנו עוקבים מקרוב אחרי המתרחש, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים לפצועים החלמה. אם רוצים או לא, תמיד חושבים על מה שקורה שם. אנחנו מחזקים את ידיהם של חיילי צה"ל".

חלוץ הקבוצה, יניב קטן, שוב חוזר לאנגליה, והפעם במדי הירוקים. קטן חושב כי המצב בארץ ייתן לחבריו כוחות נוספים: "כאחד שגר בעיר, אני מעיד שהתחושה לא נעימה. המצב בבית לא טוב, וכל היום רצים למקלט. זה קשה מאוד לעשות את ההפרדה הזאת, אבל אין ברירה - חייבים לנסות להתעלם. אנחנו עם חזק וחיפה עיר יפה, עם אנשים טובים. אנחנו רוצים לשמח את כולם, אני בטוח שזה יוסיף לשחקנים הרבה מוטיבציה, נעשה את כל מה שנוכל".

קארגר מחמיא לחיפה

ג'יימי קארגר, מגינה הבינלאומי של ליברפול, אמר היום ל"ליברפול אקו" כי "מכבי חיפה היא היריבה הקשה ביותר שליברפול קיבלה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות".

"היו הרבה דיבורים על מיקום משחק הגומלין, אבל אנחנו צריכים לתת לדברים להתרחש מעצמם ולהתרכז בכדורגל. צריך לזכור שהוגרלנו נגד אחת הקבוצות החזקות ביותר שיכולנו לקבל. יש להם הרבה נסיון בשלב הבתים והם הרבה יותר חזקים מקבוצות שקיבלנו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully