וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו עורכת מחנה "גובה"

7.8.2006 / 10:25

נבחרת ישראל שוהה במתקן הנבחרת הגרמנית בברלין המדמה תחרויות בתנאי גובה של 3,200 מטר על מנת לשפר את היכולת האוירית בתחרויות

5 ג'ודוקאים מנבחרת ישראל, הנמנים על הסגלים האולימפיים, עורכים מחנה אימונים בתנאי גובה במתקן מיוחד של נבחרת גרמניה בברלין. הג'ודוקאים: אריק זאבי (עד 100 ק"ג), יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) אלון ששון (עד 90 ק"ג) והג'ודוקאית שחר לוי (עד 48 ק"ג) יחד עם המאמנים שוקי קואז, אלכס אשכנזי ופבל מוסין החלו היום את השבוע השני של המחנה.

האימונים נערכים במבנה מיוחד של נבחרת גרמניה בברלין המדמה תנאי גובה. הנבחרת מתאמנת כרגע בתנאי גובה של 3,200 מטר. לנבחרת מתלווים 2 פיזיולוגים של היחידה לספורט הישגי שמלווים את האימונים ופיזיוטרפיסט מטעם איגוד הג'ודו.

אדי קואז, יו"ר איגוד הג'ודו מסר כי : "זו הפעם הראשונה שמתבצע אימון במתקן בברלין בעקבות שיתוף פעולה של איגוד הג'ודו בישראל והיחידה לספורט הישגי עם הגרמנים. אחת המגמות היום בעולם, שנבדקת גם בארץ, היא להתאמן בתנאי גובה ולחיות במקום נמוך. השילוב של השניים מקנה לספורטאי יכולת אווירנית גבוהה יותר במהלך תחרויות." קואז הוסיף כי "בסיום המחנה יועברו המלצות של הצוות המקצועי של איגוד הג'ודו והיחידה לספורט הישגי אל הועד האולימפי מתוך כוונה לערוך אימונים בתנאי גובה גם לספורטאים מענפים אולימפיים נוספים."

ארבעת הג'ודוקאים הנמנים על נבחרת הבוגרים של ישראל צפויים להשתתף באליפות העולם לקבוצות שתיערך באמצע ספטמבר בצרפת ובאליפות אירופה הקבוצתית שתיערך בסוף אוקטובר בסרביה. נבחרת הבוגרים של ישראל זכתה בשנה שעברה (2005) לראשונה באליפות אירופה הקבוצתית שנערכה בהונגריה. הנבחרת תחזור בסוף השבוע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully