וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחרי די בראון?

על פי דיווחים בקרואטיה, ציבונה והצהובים במגעים להחתמת הגארד של מכללת אילינוי. ספאחיה נפגש עם שאראס אבל "נשאר ריאלי"

די בראון, רכז מכללת אילינוי, הוא שם נוסף בבורסת השמועות שעל הכוונת של מכבי ת"א. על פי דיווחים בקרואטיה, בבראון מעוניינת גם ציבונה זאגרב.

בראון בן ה-22, 1.80 מטר, סיים העונה ארבע שנים במכללת אילינוי, והיה שותף לקבוצה שהגיעה עד לגמר המכללות והפסידה לנורת' קרוליינה ב-2005. בעונתו האחרונה קלע 14.2 נקודות למשחק, חילק 5.8 אסיסטים וקטף 3.1 ריבאונדים. הוא נבחר בדראפט בבחירה 46 על ידי יוטה ג'אז, אולם מימדי גופו הקטנים מעמידים את קריירת ה-NBA שלו בסימן שאלה.

"שאראס לא מרוצה ממעמדו" (ורד כהן, הארץ)

מאמן מכבי תל אביב, נוון ספאחיה, שוחח בימים האחרונים עם שרונאס יאסיקביצ'וס, אבל אינו אופטימי לגבי הסיכוי שהליטאי ישוב לקבוצה.

"אם יש סיכוי קטן שיחזור, ארצה אותו מאוד. שוחחנו, והוא כמובן לא מרוצה ממעמדו", אמר ספאחיה, אבל הודה כי "צריכים להיות ריאליים" והסביר: "זה לא תלוי רק בנו. זה תלוי באינדיאנה, הוא לא שחקן חופשי".

רענן כץ, מבעלי מכבי, נשאל ספציפית על הנושא ואמר ל"ספורט הארץ": "נעשה כל שביכולתנו להביא כל שחקן שהמאמן רוצה. אם המאמן יבקש את שאראס, אפשר לנסות".

הבעלים התייחס לפיני גרשון, והטענות שניסה "לגנוב" למכבי שחקנים, ואמר: "הוא לא קיים בשבילי. מצד שני, שום דבר שהוא עושה לא יפתיע אותי".

גרשון התייחס לטענות בביטול במהלך כנס בו השתתף אתמול: "אף אחד מהשחקנים שחתם אצלי לא היה מועמד למכבי. יש במכבי כאלה שלא אהבו אותי, זה לא השתנה ולא מפתיע. לא נשארו הרבה שאוהבים אותי".

עדכון ראשון: 7.8.06, 7:54
עדכון אחרון: 7.8.06, 13:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully