וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה ספורטאי 2006 - תחרות דירט ג'אמפ אופניים

7.8.2006 / 1:01

ב 8 ו ב 9 ביוני קיבלנו את אירוע המגה ספורטאי בפארק הירקון. תחרות דירט ג'אמפ (קפיצות אופני הרים) הראשונה בישראל.

האירוע התחלק ל 2 ,אירוע ערב ביום חמישי ואירוע בוקר ביום שישי.
היו שם הרבה מתחמים של ספורט מכל מיני סוגים אפילו משחק כזה עם אנשים שרצים ובועטים בכדור, אני חושב שקוראים לזה כדורגל, מעניין מה עוד ימציאו.
בכל מקרה, במתחם שלנו, שללא ספק היווה את פנינת התרבות המודרנית, שכבו 2 ערמות עפר לתפארת, אותם הקדימו רמפה למהירות. את הרמפות בנה האיש והנו פוטר קאן קאן, הלא הוא מיקי כהן. מיקי הזיע לא מעט עד שגיבש את התצורה הסופית. המשטח המוביל אל הקפיצות היה דשא, כך שהיה קצת קשה לקבל מהירות, בעיקר על BMX.

הכול הוכן כהלכה:
· צוות השופטים המיומן – איתמר בבלי, אמיר ברוכים ומתן XXX, שגם נתנו קטעי הווי ובידור במהלך האירוע, שכללו לצעוק לבחורות פריגת בקריזה ושאר התעללויות בקהל.
· המוזיקה של אבירם פריג' שכללה את מיטב המטאל שדפק בראש של הרוכבים, תוך שאבירם מתעד לו בכיף את האירועים.
· המים והאוכל שנתנו אנרגיה למתמודדים.

בכל אחד מהימים נוהלה תחרות, במבנה של מוקדמות לכל מי שרוצה להשתתף, חצי גמר ל 6 רוכבים גמר של 3 ומהם מנצח אחד. המנצח של יום חמישי מתחרה ראש בראש עם המתחרה של שישי – בסוף האירוע ביום שישי.

ביום חמישי היה רוב האקשן- כ 25 רוכבים השתתפו ונתנו כל מה שישי להם בשביל להנות ואולי אפילו לקבל פרסים. איציק חנוכה התפוצץ באימונים ונקע את הקרסול שלו. זו הפעם השלישית שהוא נוקע את הקרסול בתקופה האחרונה. ככה זה לפעמים. מי שראה את איציק רוכב סטריט בזמן האחרון וראה כמה הוא מתקדם יודע שהוא יחזור אלינו ובגדול.

הרמפות הפילו לאדמה גם את אביהם ויוצרם מיקי כהן. אבל מיקי נשאר על הרגליים ונתן את טייבלים, נו פוטרים ושאר המטעמים בגובה אחד מעל כולם. כולם חוץ מחן בן עמי. את חן אי אפשר לעצור, אוסף תרגילים מרשים בגובה שמסכן נחיתות בשדה דוב הביא את הבחור הצעיר למקום הראשון ליום חמישי.

ביום שישי היה חם. מאד חם...

הגיעו כ 14 רוכבים להתחרות, ביניהם 2 על BMX שהחליטו להיאבק באיתני הטבע (הדשא החום והאדמה) ולקפוץ בכל זאת. בשל החום גם כמות הקהל הייתה מצומצמת למדי, כך שהאירוע התנהל בסגנון סשן שכונתי.

התרגילים היו פחות שכונתיים. דן קטן התלבש על נושא הבק פליפ עם ה BMX, גל חסון לא נשאר חייב ונתן את מה שנתן גם ביום האתמול – בק פליפ עם ה דה- בומב שלו. אני לא בטוח, אבל אני חושב שהוא הראשון בארץ לעשות את זה על אופניים גדולות מ 20 אינצ'. בקרוב הוא גם יעשה אתזה עם האופנוע... אולי. הכוכב של אופני אקספרס – הלא הוא עדיאל מדר נתן דבל קרנק פליפס וחשוב מזה superman Sit Grab שהיה פשוט מדהים. איזה תותחים.

בשלב הגמר הייתה לשופטים בעיה קשה להחליט מי יעלה להתמודד מול חן. לבסוף הוחלט לקחת את השלושה המועמדים – ניב גלב, גל חסון ועדיאל לראן של 3 קפיצות כשהדירוג הוא במפורש על 2 האלמנטים, כלומר לא מספיק לתת תרגיל טוב בראשונה צריך לנחות אותו מספיק טוב בכדי לשמור מהירות לרמפה השנייה, וזה היה קשה מאד בתנאים שהיו שם.

בסוף עלה ניב גלב, שקפץ תמיד בזרימה מעולה על 2 הרמפות, בכדי לנסות להוריד את חן מכסאו, אבל לשווא. חן שולט, וגם לו לא היו בעיות בניקוי הטייבלים. וכך בשעה 13:30 בצהרי היום של חודש יוני לוהט זכו להם :

1. חן בן עמי ב 1000 ¤ מתנה ממגה ספורט ועוד איזה פרופס של Oakley
2. ניב גלב ב 800 ¤ ממגה ספורט ועוד איזה פרופס של Oakley
3. גל חסון ב 500 ¤ ממגה ספורט ועוד איזה פרופס של Oakley
בכך הגיע לקיצו עוד אירוע , כן ירבו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully