וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיולר מקפרן מארה"ב היא אלופת ה WCT הראשונה בלונגבורד

7.8.2006 / 0:55

הגולשת הצעירה (19) חקקה את שמה בדפי ההיסטוריה של ה ASP , כאשר זכתה לפני כמה ימים באליפות העולם בלונגבורד לנשים בביאריץ, צרפת.

אם למישהו היה ספק בקשר לקאמבק של הלונגבורד בעולם הגלישה המקצועי והחובבני כאחד הוא קיבל את ההוכחה עם סיום השנה הראשונה של תחרויות הלונגבורד לנשים במסגרת ה- ASP. התחרות שהתקיימה על גלים בגובה מטר זיכתה את מקפרן בצ'ק של 4500 דולר כאשר היא גוברת על לא פחות מ 67 מתחרות.

מקפרן מסכמת: "ידעתי שאם אגלוש טוב בכל מקצה אצליח לעשות את זה, העובדה שאימי וכל המשפחה שלי כולל חבר שלי היו כאן איתי עזרה לי מאד"

העובדה שמקפרן שולטת היטב ברזי ה NOSE RIDING עזרה לה מאד לקחת ראשונה. מקפרן מסבירה: "אני מאד אוהבת לגלוש על הNOSE, אני חושבת שזה חלק עיקרי בגלישה על לונגבורד וזה מה מבדיל מאד מגלישה בגלשן קצר. ידעתי שאקבל ציון טוב על גלישה כזאת וניסיתי לעשות אותם כמה שיותר ארוכים וחלקים וכמובן להביא "האנג טן" עזר לי מאד לקבל ציון של 9.25"

ג'ניפר סמית (20), אחת מהבולטות, נאלצה להסתפק במקום שני אבל היא מפרגנת: "זה היה מקצה קשה ומאץ' אפ טוב מאד, אין ספק שמקפרן שלטה במקצה הזה ואין שום בושה בלהיות שנייה לה, היא גולשת נהדרת"

אין ספק שבניית אליפות העולם בלונגבורד לנשים מסמלת את המגמה הידועה של כניסת נשים יותר ויותר נשים לענף הגלישה ויחד עם זאת את חיזוק מקצי הלונגבורד שלפעמים קצת נשכחים מול תחרויות הגלשנים הקצרים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully