וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל חזן משיג ניצחון שני ב Billabong Junior Series 06

7.8.2006 / 0:48

ביום שישי 28.7.06, תחרות מס' 3 בסבב Billabong Junior 06 בחסות גלשני Bilt יצאה לדרך עם גלים מצוינים שהגיעו ל 70 ס"מ.

המקצה המרכזי של היום, גמר נוער עד 18, הפגיש ארבעה גולשים מצוינים. טל חזן מאשדוד, יוני קליין מגני יהודה ואת שני הבת ימיים אליאב קרן ועידו קסנטיני.
הקרב בין יוני קליין לטל חזן ממשיך להיות צמוד. הפעם היה זה טל שזכה במקום הראשון אחרי גלישה מדויקת ומחושבת מאוד במקצה הגמר. ברמות האלו מלבד כישרון ויכולת, אחד הגורמים שמשפיעים על הניצחון הוא בחירת גלים נכונה, טל ללא ספק חיכה לגלים הנכונים. רוב המקצה הוא התמקם בפיק הצפוני שייצר גלים ימניים מצוינים שאפשרו לו לבצע מגוון של ביצועים. יוני שסיים שני, לעומת זאת נראה קצת עייף, אולי בגלל שהשתתף במקצה הראווה או אולי בגלל שישר מחוף טובגו הוא נסע לשדה התעופה בדרך לטיול במלדיבים. במקום השלישי סיים אליאב קרן מבת-ים שגלש מעולה לאורך כל התחרות וחבל שהוא לא משתתף ביותר תחרויות. המקום הרביעי שייך לבת-ימי נוסף, לעידו קסנטיני, שהצטרף לחבורה המובילה את הסבב. מי שפספס את הצינור בק-סייד של עידו פשוט הפסיד !!!

בקטגוריית הבנות עד 18, עומר קצנלנבוגן הפיבוריטית עד כה לאחר שתי ניצחונות רצופים נאלצה להסתפק במקום השני בלבד כאשר המקום הראשון הלך לנטלי מרמור התל אביבית שהסתדרה יופי עם שבירת הגלים. עדי לוי מרמת השרון שלישית ותבל שחף מבת ים שזו התחרות הראשונה בה היא משתתפת זוכה במקום הרביעי.

בקטגוריית נערים עד 16 הקרב היה צמוד ביותר. גיל קרן ובן ראובני שני השועלים הצעירים מתל אביב תוגברו ע"י אלמוג לבן מחדרה וגל אסרף מחדרה. כל הרביעייה הפתיעה מאוד כאשר כל אחד בטורו ניסה את מזלו בניסיונות לקדוח את גלי הצינור שהתנפצו על החוף, כמובן שבנוסף הציגו את יכולתם הגבוהה. לאחר 20 דקות של גמר מרשים קרן ראשון לבן שני גל שלישי וראובני רביעי.

בקטגורית הילדים עד גילאי 14 לוקח את ההובלה בן ראובני שעבד קשה כל היום והתחרה בשתי קטגוריות. יואב ג'נח מהוד השרון מסיים שני, יוני סעדון מחדרה מוביל סבב הילדים הסתפק במקום השלישי, עילאי דנקנר האורח מהוואי עם הסגנון המלוטש מסיים רביעי והמקום החמישי הולך לטל אסרף גם הוא מחדרה.

לקראת סוף היום התקיים מקצה ה Expression Session, מקצה ראוה בו השתתפו חמישה גולשים שהתחרו על הביצוע המעניין ביותר בסגנונו וברמת הקושי שלו. למים נכנסו שלושה מטובי הגולשים בבת ים שמתחרים בקביעות בתחרויות הסבב של ארגון גולשי הגלים, קובי מנצור, דודו אדרי וסרגי מרליס, מתוגברים ע"י יוני קליין מוביל סבב הנוער ודורון סילגי מנהריה, זו החמישייה שנבחרה ע"י מנהלי התחרות להשתתף במקצה. הגלים החזקים בחוף טובגו התאימו בדיוק לביצועים שמחפשים במקצי ראווה ואני מתכוון לאיירים ענקיים. בסופו של המקצה מנצור מנצח עם בק-סייד אייר ענק וזוכה ב 300 ¤. אחריו דורון סילגי עם אוף דה ליפ 360 מהיר ורצחני על הקיר. דודו אדרי היה מרוכז וסיים שלישי יוני קליין רביעי ומרליס שהתעופף גבוהה במיוחד אך לא הצליח לסיים את הביצועים, חמישי.

תודות מיוחדות לגדי ואדי ממסעדת טובגו שאירחו ותרמו ביד רחבה והיו קשובים לכל צורך. לעיריית בת ים - המחלקה לספורט ולעומד בראשה מר אשר בן יאיר שלא התעצל וכיבד בנוכחותו. למשפחת Billabong לצחי, אוהד, ברק, בועז ודורון מצוות בילי האוס על המסירות וההתמדה.לשלומי מגלשני Bilt .
לצוות השופטים שעשה עבודה מצוינת וחסרת פשרות. חגי אקו, צחי יקיר ואלון אל נקווה שהגיעו מחיפה המופגזת, שי אילוז ואלינה סריק מאשדוד לכרוז המפורסם ארתור רשקובן מתל אביב ואת מנהל התחרות, יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, עו"ד הדר מרלי. כמו כן מגיע מילה טובה לחברה שתגברו את השיפוט במהלך היום: איציק אביהב ושי שלום.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully