וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ואן דר סטין ההולנדי הוא מנצח Red Bull Storm Rider 2006

7.8.2006 / 0:42

בן ואן דר סטין ההולנדי הוא מנצח Red Bull Storm Rider 2006,ארנון דגן במקום השני.

בשנתה החמישית, הסתיימה Red Bull Storm Rider, התחרות הבינלאומית בגלישת רוח בגלים גבוהים, בקרב ענקים של ההולנדי, בן ה- 27, בן ואן דר סטין מול החיפאי בן ה- 29 ארנון דגן, המכונה "The Camel". השניים נתנו גמר אדיר ברוח של 35 קשר וגלים בגובה 2 מטרים (50 קמ"ש) , שלא שכחה לרגע. בדיוק היום המושלם לו חיכו!

היום הוסיף ואן דר סטין לשרשרת תאריו: אלוף אירופה בסללום לשנת 2005 ואלוף הולנד בגלישת רוח גם את המקום הראשון ב- Red Bull Storm Rider. דגן, שגם לו תארי כבוד, סגן אלוף אירופה בסללום והוא מדורג חמישי בדרוג ה- PWA העולמי, הצליח להגיע אל המקום השני והמכובד וכל זאת עם נקע חמור ברגלו שקרה לו כבר במקצה הראשון בו נכנס למים. ראוי לציין כי בשנתיים האחרונות דגן היה מנצח התחרות.

דנקן קומב, שופט ראשי מטעם ה- PWA מספר כי לא ציפה לכאלו תנאים מעולים שיכנסו לבת גלים וטען כי יש פה תנאים מספיק טובים לארגן עוד תחרויות בינלאומיות רבות, "מדהים שתוך יום אחד בלבד הצליחו להגיע כולם לתחרות ועוד בכזו התלהבות ואהבה אמיתית".

ירון דיאמנט, שופט נוסף, טען כי הישראלים הפגינו שליטה בתנאי החוף וכך הצליחו לצבור נקודות רבות. על ארנון אמר כי, "דגן נתן את הקפיצה של התחרות, פוש לופ קיצוני ביותר עם זווית נחיתה בלתי אפשרית ונחת אותה מושלם כנגד כל הסיכויים". לגבי זכייתו של בן הסביר דיאמנט ,כי "בזכות ניסיונו העשיר, הצליח לבצע בכל סבב מגוון של ביצועים שיזכו אותו במירב הנקודות וסללו לו את הדרך למקום הראשון".

32 גולשי הרוח, שהגיעו מכל רחבי הארץ וכמובן גם מרחבי העולם, ניצלו את תנאי מזג האוויר המצוינים של היום גלים בגובה מעל 2 מטרים ורוח במהירות של כ- 50 קמ"ש ונהנו מתחרות אדירה מול חברה חזקים מחו"ל ותותחים ישראלים. הם עשו קפיצות אדירות מעל הגלים, וגלשו באומץ יוצא דופן והכל בתנאי מזג אוויר קיצוניים וסוערים.

ואן דר סטין, הזוכה המאושר סיכם בחיוך, "היה מעולה, מקווה להיות פה שוב בשנה הבאה" ודגן סיכם כך: "אני מבסוט עד הגג מהתחרות ומזה שכל כך הרבה גולשים טובים התאספו פה היום בבת גלים. אחד החברים הכי טובים שלי לקח את המקום הראשון והפגנו היום רמה שלא מביישת אף גולש בעולם". אל המקום השלישי הגיע הצרפתי סירל מוסלמני,בן ה- 27 ואת המקום הרביעי לקח ישראלי נוסף, אייל שלף בן ה- 25.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully