וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן אלבואו מנצח גם בפוארטוונטורה !

7.8.2006 / 0:38

תחרות סללום 42 מפוארטוונטורה הסתיימה אתמול בנצחון נוסף של הצרפתי הגדול- אנטואן אלבואו.

מי שהיה אמורים לתת לאלבואו "פייט" היו ביורן דנקרבק, קווין פריצ'ארד ופיניאן מיינרד, אבל איש מהם לא הצליח להתמודד מול הצרפתי שפשוט שולט בקטגורייה החדשה של סללום 42.

למי שלא מכיר, סללום 42 הוא פורמט תחרות בו לכל מתחרה מותר להשתמש רק במספר מוגבל של ציוד שנרשם מראש ( 2 גלשנים, 4 מפרשים). התחרות היא בפורמט סללום, אבל בניגוד לתחרויות הסללום של העבר נערכת גם ברוחות חלשות יותר.

אלבואו נעזר בניסיון הרב שצבר בתחרויות פורמולה וניצח גם את המקצים שנערכו ברוחות חלשות יחסית ( מאוד לא אופייני לתחרות בפוארטוונטורה) וסיים בקלות במקום הראשון. אחריו סיימו פיניאן מיינרד במקום השני, ומיקה בוזיאניס במקום השלישי. המצב בסיכום הכללי הוא שאנטואן מוביל במקום הראשון ודנקרבק, פריצ'ארד ומיינרד מאחוריו.
כאשר נותרה רק עוד תחרות אחת (סילט, בספטמבר) קשה להאמין שמישהו יוכל לנצח את אלבואו שנמצא בכושר מצויין.
בקרב הנשים הייתה זו קארין יאגי שסיימה במקום הראשון, כאשר ולרי ג'יבדו ואליסון שריבס מסיימות במקומות השני והשלישי. אתמול התחילה תחרות הפריסטייל בחוף סוטבנטו שמבטיחה להיות מפתיעה ומעניינת גם כן.

ובלי הזווית הישראלית אי אפשר, ארנון דגן פתח טוב את התחרות, נחלש מעט בהמשך וסיים לבסוף במקום ה-15, מה שמותיר אותו מחוץ לעשירייה הפותחת בדירוג הכללי. מחרתיים מתחילה אליפות העולם בגלשנים מייצור סדרתי באלקטי, טורקיה, ואני בטוח שארנון ייתן את כל מה שיש לו כדי להשיג תוצאה טובה כמו בשנה שעברה. חוץ מזה, ה"גמל" תמיד מתאושש ברגע האחרון ואני מקווה שהוא יצליח לעשות זאת גם השנה, בתחרות האחרונה, בסילט.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully