וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Quiksilver Skate& Rock

7.8.2006 / 0:35

ה Quiksilver Skate& Rock,פסטיבל של סקייטבורד ומוזיקה בחיפה.עידן אברהם "עזיז" מנצח בבוגרים ועוד הרבה הפתעות.

אפשר לומר ששנת 2006 נפתחה רשמית עם תחרות הסקייטבורד הגדולה הראשונה של השנה. תחרות ה Quiksilver Skate& Rock שהתקיימה ביום שני (17/4/2006) הייתה בסימן של "האם ירד גשם או לא ירד גשם" (בדיוק כמו התחרות האחרונה בחיפה) עד לרגע האחרון אבל למזלנו קיבלה את פנינו באותו היום שמש חמימה (בזמן שבשאר המקומות בארץ ירד גשם).

במת ההופעות עמדה מוכנה ללהקות שיופיעו בסוף התחרות שיצאה לדרך עם מקצי הילדים המשוגעים. יש כבר כמה שמות שחוזרים על עצמם בתחרויות האחרונות כמו חגי להב שקפץ באולי את ה 9 מדרגות, ליאון איבננקו ששולט בפארק כאילו זה הבית שלו (זה באמת הבית שלו), אלכס פוקס ואנדריי גלמן ששלטו בפארק ביד רמה אל הניצחון.

השנה ראיתי כמה שינויים קלים ברשימת המתפקדים, טל שדמתי ושגיא שירזי שעד עכשיו התחרו במקצי הילדים, הגיעו לגיל 13 והפעם הם עברו למקצי הנערים ששם בטוח שלא היה להם קל. כמו בכל התחרויות האחרונות רשימת הנוער הייתה הגדולה מכולם וחילקו אותם ל2 קבוצות כדי להקל על הלחץ בפארק. לאחר הראנים הראשונים של הנוער , את שלב הגמר עשו הפעם בשיטת ה JAM SESSION, כלומר כל פעם עלו 4 סקייטרים ביחד ונתנו סשן של 4 דקות בו הם ניסו לתת את המיטב. שיטה זו התחילה להיות נהוגה בכל העולם ות'כלס זה באמת הרבה יותר כיף להתחרות ככה בלי כל הלחץ ואפשרות לנסות דברים קשים באמת, ואכן במהלך הסשנים נראו שחיטות בכל הפארק והיה קשה לעקוב כבר מי עשה מה ואיפה כי כל השנייה ננחת תרגיל מטורף.

צחי עינת שהגיע ברגע האחרון ובקושי התחמם, נתן סשן חזק ולקח את המקום הראשון שאחריו וולרון חירין שגם הוא הגיע בשנייה האחרונה (הראנים הראשונים שלו היו בעצם החימום שלו) ואבי ביטון שהגיע מאילת שנתן כמה תרגילים מקוריים (כמו מנואל ונוז מנואל על גלגל אחד!!!) הגיע שלישי.

אחרונים כרגיל יצאו הבוגרים לדרך. המקצה שלהם נדחה רק לאחר שסיימו עם כל הנוער והילדים בגלל פקקים אדירים שהיו בכביש החוף וגרמו כמעט לכולם להגיע באיחור. יכולתי לראות הפעם שכולם כבר התרגלו לפארק החדש יחסית והסקייטרים זרמו בו ביתר קלות יחסית לתחרות שעברה. גם פה עשו שינויים בפורמט הרגיל של התחרות. בהתחלה כולם עשו ראנים של דקה כמו תמיד, ולאחר מכן חולקו כולם לקבוצות שיצאו לסשן חופשי של 5 דקות כשהשיפוט כלל שילוב של הראנים והסשן ביחד.
לא היה קל להחליט על הדירוג הסופי כי כולם פשוט שחטו. אקינו, מלך הפארק עם זרימה מעולה בכל חלקי הפארק, לוזיה הביא תרגילים אדירים באדישות שמאפיינת רק אותו, אבל עידן אברהם (עזיז) שטחן טייל סליידים, פייב-או ובלאנטים בכל מקום אפשרי לקח ראשון (צמוד צמוד ללוזיה).

בשנייה שנגמר הסשן האחרון, להקת אמסטף נכנסה ל"תודעה" עם הופעה מעולה ומשופשפת. מי שלא יודע, עידו, סולן הלהקה היה סקייטר מעולה פעם מזמן מזמן מזמן :-) אז כמו שהוא אמר לי, זהו כבוד גדול בשבילו להופיע בתחרות סקייט בפעם הראשונה בחייו.

בסוף ההופעה הוענקו הגביעים והפרסים לכולם וככה לסיום להקת GA CLAN נתנה עוד כמה שירים לסיום לפני שכולם התפזרו הביתה.

תודה לכל מי שעזר בקיום התחרות, ליואבי, שלי ודויד מה XPARK והXCAFE. לספונסרים שנתנו את ממונם לקיום התחרות ולפרסים: QUIKSILVER, BOLLE, חטיפי ENERGY, רשת חנויות בורדר ליין, DC ו PLAN B
ליותם רודד על הצעקות לתוך המיקרופון במשל כל היום. לשופטים: איתי אפל, יניב סגל וגדי נאור (שבד"כ מתחרה אבל הפעם התחשק לו לשבת בצל)


דירוג סופי:
ילדים:
.1 ליאון איבננקו (קיבל קרש מתנת ZION SKATEBOARDS)
2 אלכס פוקס (קיבל צירים מתנת בורדר ליין)
3 אנדריי גלמן (קיבל גלגלים מתנת בורדר ליין)

נוער:
1- צחי עינת (קיבל סקייט קומפלט מתנת בורדר ליין)
2 - וולרון חירין (קיבל נעלי DC מתנ תבורדר ליין)
3 - אבי ביטון (קיבל קרש מתנת בורדר ליין)

בוגרים: קיבלו פרסים כספיים מתנת QUIKSILVER
1 - עזיז
2 - לוזיה
3 - אקינו

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully