וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני דלק חתם בפנאתינייקוס

6.8.2006 / 21:38

הגארד בן ה-32 ששיחק בעשור האחרון במגוון קבוצות ב-NBA, יחליף את ספאנוליס בפאו וירוויח כ-1.8 מיליון דולר לעונה

אלופת יוון פנאתינייקוס זכתה היום (ראשון) לחיזוק משמעותי לקראת העונה הקרובה אחרי שסיכמה עם טוני דלק (32, 1.88). הגארד, שהעביר את כל הקריירה שלו ב-NBA (בקבוצות שארלוט, גולדן סטייט, סן אנטוניו, סקרמנטו, פיניקס, בוסטון, דאלאס, אטלנטה ודטרויט), אמור להרוויח כ-1.8 מיליון דולר לעונה ביוון.

במשך עשור בליגה הטובה בעולם הוא השיג ממוצעים של 9.1 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. מדובר בסקורר מצוין שיכול לקלוע בצרורות בכניסות לטבעת או בצליפות מבחוץ. בתקופה ששיחק בפיניקס הוא קלע פעם 50 נקודות במשחק אחד. כמו כן, כששיחק במכללת קנטאקי נבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור, כשזכה באליפות המכללות של 1996. היו לו מספר הצעות הקיץ מקבוצות NBA, אך כל העת הדגיש שהוא מעוניין למצוא את הקבוצה הנכונה, זו שתאפשר לו להציג את מלוא יכולותיו ולא תסתפק בדקות ספורות מהספסל. מסתבר שהוא צריך היה לחצות את האוקינוס כדי למצוא את המקום שמתאים לו ביותר.

דלק הוא שחקן החיזוק החמישי של פאו, שכבר החתימה הקיץ את רוברטס יאבטוקאס, רמונאס שיסקאוסקאס, סאני בצ'ירוביץ' ודימוס דיקודיס. דלק יחליף את ואסיליס ספאנוליס, שעשה את הכיוון ההפוך ליוסטון רוקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully