וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורה מנאדו קינחה בשיא עולם

6.8.2006 / 19:19

השחיינית הצרפתיה המדהימה סגרה את היום האחרון של אליפות אירופה בבודפשט עם שיא עולם רביעי באליפות, הפעם ב-400 חופשי

אליפות אירופה בשחייה ננעלה הערב (ראשון) בבודפשט, הונגריה ומארגני האליפות לא יכולים להיות מרוצים יותר. בראש ובראשונה, הם ראו ארבעה שיאי עולם חדשים בבריכה שלהם, האחרון שבהם שייך לגירסה הנשית של מייקל פלפס, לורה מנאדו הצרפתיה, שסיימה את האליפות עם ארבע מדליות זהב. בנוסף, הם ראו את השחיין ההונגרי הבכיר, לאסלו צ'ך, זוכה בקלות בתואר האלוף במשחה ה-400 מעורב לקראת סיום האליפות.

לורה מנאדו הפכה כבר לפני שנתיים לאחת השחייניות הבכירות בעולם כיום והערב היא השלימה מדלית זהב רביעית בבודפשט. הפעם היא שיפרה באופן משמעותי את שיאה העולמי ב-400 חופשי, שנקבע רק לפני שלושה חודשים, והעמידה אותו על 4:02:13 דק'.

לאסלו צ'ך ההונגרי שחה בחלקים מסויימים של גמר ה-400 מעורב לגברים בקצב של שיאו העולמי של מייקל פלפס, אבל העובדה שלא היו לו מתחרים לקראת קו הסיום, פגעה בסיכויים לשיא עולם וההונגרי הסתפק בשיא אליפות של 4:09:86 דק'.

בריטה סטפן הגרמניה, שהדהימה השבוע עם שיא עולם במשחה ה-100 חופשי לנשים, השלימה תואר גם בחצי המרחק, כשניצחה בזמן של 24:72 שנ' והקדימה ב-15 מאיות ספרינטרית בכירה נוספת, תרזה אלשהמר השבדית. ברטוש קיז'יירובסקי ניצח במשחה המקביל לגברים בשיא אליפות, 21:88 שנ'.

הרוסיה אלנה בוגומזובה ניצחה במשחה ה-50 חזה לנשים בזמן של 31:69 שנ'. אוטליה יידרז'אק הפולניה הוסיפה מדלית זהב נוספת, הפעם ב-200 פרפר, כשקבעה 2:07:09 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully