וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ארד ג'פריס בניקס

8.8.2006 / 10:30

וושינגטון החליטה לא להשוות את ההצעה של הניקס על הפורוורד. תביעה לאפליה הוגשה נגד סטרלינג, סקינר תוקף את הבלייזרס

ג'ארד ג'פריס הפך אתמול (שני) בלילה באופן רשמי לשחקן של הניקס, זאת אחרי שקבוצתו הקודמת, וושינגטון, הודיעה שהיא בוחרת שלא להשוות את ההצעה שקיבל הפורוורד מניו יורק, חוזה של 30 מיליון לחמש שנים. מכיוון שהיה שחקן חופשי מוגבל, לקבוצתו הקודמת ניתנו 7 ימים להשוות כל הצעה כדי להשאירו בעיר.

החתמת דשוון סטיבנסון בוושינגטון על חוזה לשנתיים בשכר של כ-2 מיליון סך הכל היתה הקטליזטור להחלטה לוותר על ג'פריס, שנחשב לאחד מהשחקנים הטובים במה שנותר משוק השחקנים החופשיים הדל. הוא יוסיף לניקס אתלטיות, גובה ויכולת הגנתית, בעיקר על שחקנים בעמדות 2-3. הוויזארדס סבורים שיקבלו אצל סטיבנסון את מה שאיבדו בג'פריס. בנוסף, הם יקבלו בחזרה את ג'רביס הייס, שהחמיץ את כל העונה שעברה בגלל פציעה בברך. בקו הקדמי נוספו לרוטציה דריוס סונגאליה, שהגיע משיקגו, ואנדריי בלאטשה, שחקן השנה השנייה ממנו מצפים לפרוץ בעונה הקרובה.

"הסוכן של ג'פריס הבהיר לנו בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהוא מעדיף להיות בניו יורק", אמר נשיא הוויזארדס ארני גראנפלד. "אנחנו מרגישים שיש כאן הרבה שחקנים שיכולים לפצות על האבידה הזו. יש לנו שחקנים שרוצים להיות כאן".

ג'פריס נבחר על ידי המכשפים במקום ה-11 בדראפט 2002, וקלע בארבע עונות בבירה 4.9 נקודות בממוצע. בעונה שעברה, עם חסרונו של הייס, הוא פתח ב-77 משחקים וקלע 6.4 נקודות.

חדשות נוספות

* הסנטר בריאן סקינר עבר בטרייד למילווקי, קבוצה בה כבר שיחק בעבר, ומיד התפנה לתקוף את קבוצתו הקודמת, הפורטלנד טריילבלייזרס. "האפטיות בקבוצה הייתה מדבקת והתפשטה כמו אש בשדה קוצים", אמר סקינר. "אפילו שחקנים מחויבים שרצו לשחק שם איבדו את החשק. זה מתבטא בכל דבר והורס לחלוטין קבוצה. גם ירד כל כך הרבה גשם שם". אחרי שסיימו במקום האחרון עם 61 הפסדים, הפכו הבלייזרס את הקבוצה שלהם הקיץ בשורה של טריידים ובחירות דראפט.

* משרד המשפטים האמריקאי הגיש תביעה נגד הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס דונלד סטרלינג, שבזמנו החופשי משמש כענק נדל"ן. הטענה היא כי סטרלינג ואשתו סירבו באופן עקבי להשכיר דירות לשחורים ולמשפחות עם ילדים בברלי הילס ומחוז לוס אנג'לס, התייחסו אליהם בחוסר כבוד ושיקרו בנוגע לרלבנטיות של הדירות. אם יימצא אשם, סטרלינג יורשע באשמה פדרלית.

* הבעלים החדש של הסיאטל סוניקס והסטורם, קליי בנט החל בסבב פגישות עם פקידים של העיר, בניסיון להגיע להסכמה שתשאיר את הקבוצה בצפון-מערב ארה"ב. השמועות אומרות שבנט, איש עסקים מאוקלהומה סיטי, יקפוץ על ההזדמנות להעביר את הסוניקס לעירו במידה שפרנסי ותושבי סיאטל יסרבו לבנות עבורו אולם חדיש ומכניס יותר מהקי ארינה.

* אחרי ההייפ הכלכלי הגדול שהביאה תופעת יאו מינג ל-NBA, צפויה הליגה לערוך במדינה המזרח אסייתית כמה ממשחקי הליגה בשנת 2007. המשחק האחרון שנערך בסין היה באוקטובר 2004, אז שיחק המגה סטאר המקומי במדי יוסטון במשחק טרום עונה מול סקרמנטו. "לא שיחקנו שם העונה בגלל ההכנות לאליפות העולם, אבל אנחנו מתכוונים לערוך שם כמה משחקים בעונה הבאה - משחקי טרום עונה או ליגה רגילה", אמר הקומישנר, דיוויד סטרן.

* השחקן החופשי אל הרינגטון, שפיטר לאחרונה את סוכנו אנדי מילר, עשוי למצוא את עצמו במינסוטה. אחרי שנראה היה כי הפורוורד היה בדרך לאינדיאנה בעסקת סיין אנד טרייד, התברר כי דרישת אטלנטה לבחירות דראפט תמורת השחקן תגרום לו בסופו של דבר למצוא יעד אחר. גם גולדן סטייט בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully