וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל טורניר אנדה אופן

6.8.2006 / 11:10

יו"ר ההתאחדות הבינלאומית לטניס נשים שלח מכתב, ובו הודיע למארגנים לא לקיים את הטורניר: "בטחון השחקניות חשוב מהכל"

ה"אנדה אופן", טורניר הטניס הבינלאומי המקצועני הראשון לנשים בישראל בחסות ה-WTA, על סך פרסים של 145,000 דולרים, שאמור היה להתקיים ברמת השרון בשבוע שבין ה-16 ל-23 באוקטובר, בוטל.

ההחלטה לא לקיים את הטורניר התקבלה אחרי לבטים רבים, והיא החלטה משותפת של ההתאחדות הבינלאומית בטניס לנשים, הספונסר של התחרות איש העסקים הנרי זימנד, מנהל התחרות ד"ר איאן פרומן וראשי איגוד הטניס בישראל המארגנים את התחרות.

בהודעה רשמית ששלח לארי סקוט, יו"ר ההתאחדות הבינלאומית לטניס נשים, שהגיעה הבוקר למשרדי איגוד הטניס נכתב: "הבריאות והבטחון של השחקניות, הצופים, התקשורת וכל אלה שעובדים בתחרויות הסבב של סוני אריקסון הם ברמת חשיבות עליונה עבור כולנו. המצב הנוכחי השורר במזרח התיכון, למרבה הצער, אינו מאפשר את רמת הבטיחות והבטחון הנדרשים. לכן לא נוכל לקיים את הטורניר באוקטובר הקרוב. הטורניר יתקיים ב 2007 כמתוכנן".

עוד הוסיף סקוט: "תחרויות הסבב היוו תמיד מנוע לפתיחת דלתות ויצירת איחוד בין אנשים ועמים. בגלל המצב השורר כרגע באזור, אין ברירה אלא לבטל את הטורניר בישראל".

איש העסקים הנרי זימנד, בעלה של אנדה ז"ל, מעניק החסות הראשית לקבוצת הנשים בכדורסל אנדה רמת השרון, השוהה בחו"ל אמר: "נכון שמדובר בהחלטה קשה, אבל המציאות הכתיבה אותה. השחקניות מחו"ל פוחדות להגיע לישראל ואני מבין אותן. ברור שאנחנו גם מחוייבים לדאוג לבטחונן של השחקניות. קשה לקחת אחריות על מצב שכזה. אני רואה את הטורניר הראשון של אנדה אופן כחגיגת טניס בינלאומית רבת עוצמה, אבל בגלל הלחימה בצפון לא נוכל לממש את החלום הזה. לא מתאים לקיים אירוע ראשון שלא יהיה אטרקטיבי".

נשיא איגוד הטניס, ומנהל התחרות, ד"ר איאן פרומן אמר: "השקענו רבות בארגון התחרות. הכול היה מוכן לקיים תחרות ראשונה מסוגה בארץ ברמה גבוהה מאוד. עוד בטרם פרצה המלחמה נרשמו כ-88 שחקניות מ-33 מדינות".

ד"ר פרומן הוסיף:" היתה זו הזדמנות מצוינת להעניק לטניסאיות הישראליות המצויות בשיאן במה תחרותית בינלאומית. היתה היענות גדולה מאוד של גורמים מסחריים להפוך את התחרות לאירוע מיוחד. האכזבה שלי גדולה מאוד עם ביטול התחרות".

מנכ"ל איגוד הטניס, משה חביב: "אני מצטער על דחיית התחרות אך במצב הקיים במדינה לא היתה לנו אפשרות לקיים את התחרות כסדרה לאור ההיבטים הלוגיסטיים המורכבים שכרוכים בהכנות הרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully