וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מול דינמו זה לא יספיק"

יניב בן חקון, הארץ בשיתוף

6.8.2006 / 7:55

קורנפיין ואנשי בית"ר ירושלים לא אהבו את היכולת בהפסד 2:1 להפועל ת"א בגביע הטוטו. אבוקסיס אופטימי: "נהיה יותר טובים"

בית"ר ירושלים תמריא מחר (שני) לרומניה, ובמועדון לא מרוצים, בלשון המעטה, מהיכולת מול הפועל תל תל אביב, ומקווים שהשחקנים החסרים ישדרגו את הקבוצה. אחרת, אומרים בבית"ר, "חבל לנו על הזמן". "אני מקווה שעם פבריס פרננדז וז'ואאו פינטו ניראה טוב יותר", אמר אחד מאנשי הצוות המקצועי, "ברור שהיכולת לא מבטיחה רבות".

יש גם מי שלא מסכים עם ההנחה שפרננדז ופינטו יושיעו את הקבוצה. "אני לא חושב שחסרונם גרם לנו להיראות כך, מה גם שאסור לקבוצה להיתלות בשחקן או שניים", אמר איציק קורנפיין והודה: "יכולת כזאת בטוח לא תספיק ביום חמישי".

המשא ומתן על אריק בנאדו לא קודם בסוף השבוע. נתן חבני, סמנכ"ל התפעול של בית"ר, דיבר ביום שישי עם אישטוואן האמר וקיבל ממנו את כל הפרטים על האפשרות של אירוח דינמו באיצטדיון של קבוצת אויפשט ההונגרית.

שמעון גרשון, מושא הקללות החדש של האוהדים האדומים, סיפר על תחושותיו: "קשה למחוק 10 שנים בהפועל ת"א, בטח לא דרך קללות. יש לי עדיין זכרונות יפים, גם אחרי הקללות. לכל בן אדם יש זכות בחירה, גם להנהלת הפועל וגם לאוהדים שלהם. שחקני הפועל דיברו אתי והתרעמו יותר ממני על כך שלא נערך טקס לפני המשחק, אבל זה לא חדש, זה היה ככה גם לשחקני עבר אחרים".

איציק קורנפיין יצא להגנת חברו החדש בהגנה הירושלמית: "בכדורגל שלנו ככה מכבדים שחקנים. היה ראוי שאוהדי הפועל ייתנו קבלת פנים אחרת למי ששיחק אצלם 10 עונות, אבל זה הקהל שיש לנו בארץ, וחבל. קיווינו לפתוח את העונה בצורה יותר טובה, והיכולת הזו לא תספיק לעבור את דינמו בוקרשט ביום ה'".

"זה שכבשתי מסמל את המשחק הזה"

יוסי אבוקסיס, שהיה אחראי על שער הניצחון של הפועל ת"א, אמר בסיום לספורט 5: "לא חשבתי שבשלב הזה יהיה לי אוויר ל-90 דקות. כנראה שזה שכבשתי מסמל את המשחק הזה, לא משחק גדול שלנו אבל היתה רוח לחימה. אם נלחם ככה, זה מראה שיש לנו המשך טוב כי יש לנו קבוצה טובה עם כדורגל טוב. ביום חמישי יש לנו משחק על החיים שלנו, ואני מקווה שכולם יהיו טובים".

המאמן המאושר יצחק שום: "תמיד אפשר לשאוף ליותר ואני עוד לא שמח ממה שהצגנו. אסור לשכוח שחסרנו 4 שחקנים, אבל היה חשוב לנו עבור המורל ובשביל המשחק ביום חמישי להראות שאנחנו יודעים לשחק. אנחנו יחד חודש ושבוע, ואי אפשר להספיק הרבה. אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב ולספק הנאה לקהל. למשחק ראשון לעונה, זה משחק די סביר. שתי הקבוצות בטוח ישחקו יותר טוב. בכל הקבוצות שלי, את רוב השערים כובשים שחקני הקישור. המטרה היא שהשחקנים יהנו וברגע שזה יקרה, כולם בטוח יהנו. אני עוד לא מבקר שחקנים אחרי משחק אחד, קבוצה נכנסת לכושר נורמאלי רק בסביבות המחזור השביעי. יש לנו שחקנים שעדיין לא יודעים איך קוראים לחברים שלהם".


לגבי הנבחן מבורקינה פאסו, אודארגו ראחים שיצא במחצית אמר שום: "הוא הרגיש לא טוב ולכן הוחלף". על היריבה ביום חמישי בגביע אופ"א דומז'אלה: "יש להם הרכב שחקנים טובים, יהיה קרב אמיתי".

לגבי יגאל אנטבי שלא לקח חלק במשחק אמר שום: "הוא הגיע עם 39 מעלות חום. יש ביום חמישי משחק הרבה יותר חשוב ולא רציתי לסכן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully