וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה "גוליטו" אסטרדו מנצח בפוארטוונטורה !

5.8.2006 / 21:14

בתחרות הפריסטייל הראשונה שהושלמה העונה, זכה הוונצואלי הצעיר חוזה "גוליטו" אסטרדו, כאשר הוא משאיר את ה-"גדולים" הרחק מאחור.

התחרות נפתחה לאחר המתנה ארוכה בת שבוע לסיום תחרות הסללום.
לאחר שגולשי הסללום ארזו ונסעו לתחרות הבאה בטורקיה התחיל האקשן על המים. כבר מהמקצים הראשונים היה ברור שהפריסטייל ממשיך לצעוד קדימה וממציא תרגילים חדשים כל הזמן. עוד מאפיין של ההתחדשות של הפריסטייל הסנה הוא המתחרים- הזוכים מהשנים שעברו נדחקים למקומות נמוכים בעוד גולשים צעירים תופסים להם מקום על הפודיום.
המנצח אסטרדו הוא בסך הכול בן 17, מרסלו בראון במקום השביעי גם כן בן 17,ואילו קירי טודה במקום הרביעי בן 15, מה שגורם לגולשים בני 21 (ריקרדו קמפלו ) ו-22 (טאטי פרנס) להיראות זקנים... ההפתעה הצפויה של הסיבוב הראשון הייתה ההפסד של ריקרדו בשמינית הגמר לטונקי פרנס, שהמשיך כל הדרך אל הגמר לפגוש שם את "גוליטו".
הגמר היה התפוצצות של כישרון וסטייל, כשלבסוף גוליטו מנצח בזכות גיוון רב יותר.
בסיבוב הכפול (Double Elimination) של הסיבוב הראשון (בו לכל גול שיש סיכוי נוסף לשפר את מיקומו) היה זה דווקא אחיו של טונקי, טאטי פרנס, שניצח שישה מקצים ברציפות (כולל את אחיו) ונפגש עם אסטרדו בגמר. טאטי ניצח גם את מקצה הגמר. במקרה כזה נערך מקצה נוסף ( בו נותנים לזוכה במקום הראשון אפשרות להגן על תוארו). בגמר השני אסטרדו התעשת והצליח לנצח את פרנס.

בתחרות הנשים

לא נרשמה הפתעה כאשר דאידה מורנו הגיע לגמר, אולם מולה התחרתה הצעירה מבונייר: שרה-קיטה אופרינגה בת ה-16. אופרינגה נתנה הצגה גדולה וניצחה את דאידה המנוסה בקלילות. בסיבוב הכפול הייתה זו לאורה טרבו משוויץ שהצליחה לנצח 5 מקצים על מנת להגיע לגמר מול אופרינגה, שנראתה מצויין וניצחה גם אותו בקלות. לאחר השלמת הסיבוב הכפול הראשון עברה התחרות מייד לסיבוב השני. בגמר התמודדו אופרינגה מול סילביה אלבה ופעם נוספת הייתה זו הצעירה מבונייר שניצחה. בסיבוב השני הצליחה דאידה מורנו להגיע שוב לגמר, לנצח אותו ולכפות גמר נוסף מול אופרינגה, שלא התרגשה מהמעמד וניצחה.

בקרב הגברים

היה זה סיבוב נושף של הפתעות, כששוב הכוכבים של השנים שעברו לא מצליחים להתמודד מול הצעירים. לחצי הגמר הגיעו שוב טאטי פרנס ואסטרדו, ועמם אנקסטון אוטגי ונורמן גונזליין. לגמר העפילו אוטגי ואסטרדו, ובתצוגה מרשימה הצליח הספרדי הצעיר אוטגי לנצח את אסטרדו. בסיבוב הכפול הראה שוב קמפלו ניצוצות של גאונות והצליח לנצח 3 מקצים, עד שנעצר על ידי טודה הצעיר. טודה הפסיד לגונזליין, שבתורו הפסיד לאסטרדו שזכה להתמודד בגמר מול אוטגי. אבל, ממש דקות לפני הגמר נפצע אוטגי בחימום ולמעשה העניק לוונצואלי את הניצחון על מגש של כסף.

תוצאות:
פריסטייל גברים:
1. חוזה "גוליטו" אסטרדו (ונצואלה).
2. טאטי פרנס (בונייר).
3. אנקסטון אוטגי (ספרד).

פריסטייל נשים:
1. שרה-קיטה אופרינגה (בונייר).
2. דאידה מורנו (ספרד).
3. לאורה טרבו (שוויץ).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully