וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא ממשיכה בשלה

5.8.2006 / 23:32

חניכיו של אוחנה רשמו ניצחון 2:4 על בני יהודה שמתכוננת בעצלתיים לאופ"א. הרצליה והכח נפרדו ב-2:2. אשדוד ניצחה את מכבי פ"ת 0:1

הפועל כפר סבא -בני יהודה 2:4

בני יהודה שמתכוננת למשחקה בגביע אופ"א בשבוע הבא מול לוקומוטיב סופיה בסלובקיה, נחלה מפלה 4:2 במשחק החוץ במסגרת בית ב' נגד הפועל כפר סבא, שעשתה מסע הינצלות הירואי בשנה שעברה.

חניכיו של אלי אוחנה הוליכו שלוש פעמים, והראו שוב שהם קורצו מחומר מיוחד. הירוקים פתחו טוב, כאשר חלוץ הרכש הזר ממכבי ת"א, ז'וזה דוארטה כבש בדקה ה-13. דקתיים לאחר מכן השווה הרוויה קובאצ'ביץ' לכתומים. זר נוסף של כפר סבא, סמואל יבואה השיב לה את היתרון בדקה ה-27. אך היה זה ברק בדש שהשווה שוב לקבוצה מהשכונה בדקה ה-39.

עם פתיחתה של המחצית השנייה, בדקה ה-52, הורחק השוער המצוין של בני יהודה, וינסנט אניימה, לאחר שהכשיל את גייז'רמו ישראלביץ' ברחבה. דוארטה שלא פגע בקרית שלום, הספיק לכבוש שער שני במדים הירוקים מהנקודה הלבנה. את תוצאת הסיום חתם אורן ניסים, החלוץ הותיק והיעיל כשכבש בדקה ה-83.


מכבי הרצליה - הכח עמידר ר"ג 2:2

הכח עמידר ר"ג שעלתה לאחר 21 שנים לליגת העל, סיימה היום (שבת) בתיקו 2:2 מול העולה השנייה לליגת העל, מכבי הרצליה, במסגרת בית א' של גביע הטוטו.

הסגולים-צהובים שהתארחו בהרצליה עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-32 משער של אבי תקוה הותיק, שהגיע מכפר סבא. אבל הרצליה שמינתה את ראובן עטר למאמן לא מכבר, השוותה סמוך לסיום המחצית מרגליו של אליאיסו איסיאקו. היה זה עומר בוקסנבאום, הרכש הישראלי מהפועל פ"ת שעשה מהפך כשכבש בפנדל בדקה ה-62. אך בכוחותיה האחרונים הצליחה הכח להשוות את התוצאה, גם היא בפנדל של דודי ליברמן שלוש דקות מן הסיום.

מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת 0:1

מכבי פ"ת שהספיקה לשחק מספר משחקים רשמיים העונה במפעל האינטרטוטו והודחה ממנו, הפסידה לאשדוד 1:0 באצטדיון הי"א באשדוד במסגרת בית ב'. הדולפינים מאשדוד, שמנסים כבכל עונה לצוף מעל המים, ניצחו משער בודד של עידן שריקי דקה לסיום המחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully