וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהיה לנו המשך טוב"

5.8.2006 / 22:35

יוסי אבוקסיס מאמין שהניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו מסמל את רוח הלחימה של הפועל ת"א. זנדברג כבש לירושלים, דה ברונו הישווה לפני השער העצמי של יואב זיו

בהפועל ת"א חיכו למשחק הזה הרבה זמן. האוהדים הכינו את השלטים ואת הגרונות לסמל שעזב, שמעון גרשון. שחקני הרכש הזרים הכינו את עצמם בצורה הטובה ביותר, כדי להראות לאלפי צופים בבלומפילד מה הם שווים. המאמן החדש, יצחק שום, לא התחשב במסגרת הקלילה של גביע הטוטו והכין את שחקניו למשחק קשה מול חבורת המיליונים של גאידמק, הכוללת שניים מהתינוקות של קשטן לשעבר. הכי חשוב, שתי הקבוצות מתכוננות למשחקים חשובים מאוד בגביע אופ"א בשבוע הבא.

מהצד השני, זו הייתה טבילת האש של מאמן בית"ר ירושלים אוסי ארדילס. הארגנטינאי שדוגל בכדורגל התקפי, ראה שניים משחקני הרכש שלו, טוטו תמוז ומיכאל זנדברג, מעלים את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-28, אבל לא לקח בחשבון שההגנה שלו תחטוף שני שערים בהמשך. גם הפועל ת"א יכלה להשוויץ בשחקני הרכש שלה וגם בסמל אחד וותיק. הראשון היה לוסיאנו דה ברונו, שכבש את השער היפה במשחק בדקה ה-39 והישווה. השני היה יוסי אבוקסיס, שגרם לשער עצמי של יואב זיו שתי דקות לסיום המשחק וקבע ניצחון 1:2 להפועל ת"א.

הכושר הגופני הלקוי בלט בשני הצדדים וזו גם הייתה הסיבה למחצית שניה משעממת ודלה באירועים. מי שהציל אותה היה כאמור שער הניצחון של האדומים, שנבע מחוסר ריכוז של בית"ר. שתי הקבוצות, שיפגשו השבוע את דומז'אלה (הפועל) ודינמו בוקרשט (בית"ר) בגביע אופ"א, יצטרכו לעבוד קשה ביום חמישי, במיוחד על הכושר הגופני והריכוז, כדי להמשיך הלאה באירופה.

מהלך המשחק

דקה 13 - טוטו תמוז מתוקל במרחק של 20 מטרים מהשער ומסדר לבית"ר ירושלים כדור חופשי. דרק בואטנג בועט מעל לשער.

דקה 27 - גול! טוטו תמוז משתחרר מתומר חליבה בקו השער ושולח מסירה טובה למיכאל זנדברג, שבועט מקרוב לשער. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 38 - גול! לוסיאנו דה ברונו משתלט על כדור כ-18 מטרים מהשער ומפציץ פנימה. הפועל ת"א משווה ל-1:1.

דקה 43 - מתפרצת להפועל ת"א. סלים טועמה שולח כדור מצד שמאל לכיוונו של איוואן יוליץ', אבל איציק קורנפיין מצליח להקדים אותו.

דקה 55 - כדור חופשי להפועל ת"א ממרחק של 22 מטרים. לוסיאנו דה ברונו בועט מצויין, קורנפיין הודף.

דקה 60 - עמית בן שושן מסובב כדור נהדר לטוטו תמוז, שמזנק ונוגח החוצה.

דקה 88 - גול! יוסי אבוקסיס בועט מזווית אלכסונית והכדור פוגע ביואב זיו, שבמקום להרחיק מכניס את הכדור לשער שלו. הפועל ת"א עולה ל-1:2.


הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאבייר פאס, וואליד באדיר, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, אודארגו רחים (שי אבוטבול, 46), לוסיאנו דה ברונו (ברוך דגו, 65), סלים טועמה, אליניב ברדה (כפיר אודי, 71), איוואן יוליץ' (זיטו אוגבונה, 46).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק (יואב זיו, 78), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (אלירן דנין, 84), אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן, 58), מילובן מירוסביץ', טוטו תמוז.

גרשון: "קשה למחוק 10 שנים, בטח לא דרך קללות"

יוסי אבוקסיס, שהיה אחראי על שער הניצחון של הפועל ת"א, אמר בסיום לספורט 5: "לא חשבתי שבשלב הזה יהיה לי אוויר ל-90 דקות. כנראה שזה שכבשתי מסמל את המשחק הזה, לא משחק גדול שלנו אבל היתה רוח לחימה. אם נלחם ככה, זה מראה שיש לנו המשך טוב כי יש לנו קבוצה טובה עם כדורגל טוב. ביום חמישי יש לנו משחק על החיים שלנו, ואני מקווה שכולם יהיו טובים".

המאמן המאושר יצחק שום: "תמיד אפשר לשאוף ליותר ואני עוד לא שמח ממה שהצגנו. אסור לשכוח שחסרנו 4 שחקנים, אבל היה חשוב לנו עבור המורל ובשביל המשחק ביום חמישי להראות שאנחנו יודעים לשחק. אנחנו יחד חודש ושבוע, ואי אפשר להספיק הרבה. אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב ולספק הנאה לקהל. למשחק ראשון לעונה, זה משחק די סביר. שתי הקבוצות בטוח ישחקו יותר טוב. בכל הקבוצות שלי, את רוב השערים כובשים שחקני הקישור. המטרה היא שהשחקנים יהנו וברגע שזה יקרה, כולם בטוח יהנו. אני עוד לא מבקר שחקנים אחרי משחק אחד, קבוצה נכנסת לכושר נורמאלי רק בסביבות המחזור השביעי. יש לנו שחקנים שעדיין לא יודעים איך קוראים לחברים שלהם".

לגבי הנבחן מבורקינה פאסו, אודארגו ראחים שיצא במחצית אמר שום: "הוא הרגיש לא טוב ולכן הוחלף". על היריבה ביום חמישי בגביע אופ"א דומז'אלה: "יש להם הרכב שחקנים טובים, יהיה קרב אמיתי".

לגבי יגאל אנטבי שלא לקח חלק במשחק אמר שום: "הוא הגיע עם 39 מעלות חום. יש ביום חמישי משחק הרבה יותר חשוב ולא רציתי לסכן אותו".

שמעון גרשון, מושא הקללות החדש של האוהדים האדומים, סיפר על תחושותיו: "קשה למחוק 10 שנים בהפועל ת"א, בטח לא דרך קללות. יש לי עדיין זכרונות יפים, גם אחרי הקללות. לכל בן אדם יש זכות בחירה, גם להנהלת הפועל וגם לאוהדים שלהם. שחקני הפועל דיברו אתי והתרעמו יותר ממני על כך שלא נערך טקס לפני המשחק, אבל זה לא חדש, זה היה ככה גם לשחקני עבר אחרים".

איציק קורנפיין יצא להגנת חברו החדש בהגנה הירושלמית: "בכדורגל שלנו ככה מכבדים שחקנים. היה ראוי שאוהדי הפועל ייתנו קבלת פנים אחרת למי ששיחק אצלם 10 עונות, אבל זה הקהל שיש לנו בארץ, וחבל. קיווינו לפתוח את העונה בצורה יותר טובה, והיכולת הזו לא תספיק לעבור את דינמו בוקרשט ביום ה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully