וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סניד עוזב את ראשון לציון

שגיא ניר

5.8.2006 / 16:44

הפתעת העונה שעברה ממשיכה לשלם את מחיר ההצלחה, ומאבדת גם את סניד שחתם בלוקומוטיב רוסטוב. אוואג'ובי חובר לפליטי ישראל באיטליה

אחרי שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי המפתיעה, תיכננה מכבי ראשון לציון להשאיר על כנו את סגל השחקנים לקראת החזרה למפעלים האירופאים. אבל תכניות לחוד, ומציאות לחוד. בעיר היין למדו על בשרם שההצלחה מובילה להעלאה של הדרישות הכספיות, ולאחר שאיבדה את המאמן גיא גודס שעזב למכבי תל אביב חתם בסוף השבוע כוכב הקבוצה בעונה שעברה, עומאר סניד, בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית.

בראשון העריכו מאוד את תרומתו של סניד להצלחת הקבוצה בעונה שעברה, ואף הציעו לו חוזה משודרג, אבל האמריקאי העדיף הצעה כמעט כפולה מרוסיה אפילו על פני הצעה גבוהה מעירוני נהריה. ראשון, שתאלץ לוותר ככל הנראה על מורן רוט ומתקשה במשא ומתן עם אור איתן בשל דרישות השכר שלהם, החתימה עד כה את ריאן סידני, עודד שעשוע וחיים שמעונוביץ', תאלץ לחפש שחקן מרכזי אחר שסביבו יבנה הסגל שלה.

סניד (29, 198) שיחק בקולומביה, ונצואלה, פולין, הולנד, בלגיה ואנגליה לפני שנחת לפני שתי עונות היישר לעונה מצוינת באליצור אשקלון. בעונה שעברה הצעיד גם את מכבי ראשון לציון לארבע הגדולות, כשהוא מעמיד ממוצעים של 18.4 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-33.7 דקות במשחקי הליגה. כעת הוא מחתים דרכון גם ברוסיה. ביום ראשון בבוקר ידעו בראשון מי תהיינה יריבותיה ביורוקאפ של פיב"א, ואולי הם יפגשו במפעל את סניד ורוסטוב.

טונג'י אוואג'ובי (33, 201), הניגרי של עירוני רמת גן בעונה האחרונה והאיש שחתום על גביע יול"ב של הפועל ירושלים בעונת 2003/4, ישחק בעונה הבאה בלגאה סקפטי, העולה החדשה לליגה האיטלקית הראשונה. אוואג'ובי, שרמת גן שאפה להשאיר אותו במידה ותזכה מן ההפקר בכרטיס לליגת העל, ישחק בקבוצה האיטלקית עם שני פליטים נוספים מליגת העל: בריאנט סמית שהצטרף במהלך העונה שעברה לגליל עליון והרכז סטבין סמית, שייחק לפני שלוש שנים בעירוני נהריה ובעונה שעברה שיחק בדינמו מוסקה האיזורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully