וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים להשתפר לקראת ליברפול"

5.8.2006 / 19:55

מכבי חיפה פתחה את העונה עם 1:1 מול מכבי נתניה במשחק חלש ולא משקף. מסודי ואוקוצ'ה כבשו. הפועל פ"ת - מכבי ת"א 0:1

בחיפה התעסקו הקיץ בהרבה דברים מעבר לכדורגל. המלחמה שכפה חסן נסראללה על צפון ישראל לא פסחה על הקבוצה, שבמקביל להכנותיה לקראת העונה החדשה יצאה לחזית כפולה משלה: הרגעת הזרים המפוחדים, ושכנוע אופ"א לארח את ליברפול בישראל.

החזרה הגנרלית של החיפאים לקראת משחק החוץ מול האריה האירופאי עמדה גם היא בספק, אחרי שאתמול דאג השייח לשלוח טילים שנפילותיהם נשמעו היטב בסביבות האצטדיון העירוני בעיר היהלומים.

רוני לוי וחניכיו מקווים להופעה טובה אחרי יכולת לא משכנעת במשחקי ההכנה. יניב קטן חזר לקבוצה ורוברטו קולאוטי הפך בין לילה לישראלי, אבל תוצאת עזיבתו של עידן טל, טרם התבררה, ובכרמל מקווים לנחיתה רכה של אנדרסון שאבייר שאמור לכנס לנעליים הענקיות שלו במרכז הקישור.

מכבי נתניה עברה ולמעשה עדיין בעיצומו של קיץ סוער. אייל ברקוביץ' הספיק להתמנות למנג'ר ולהיזרק מהקבוצה. אלי גוטמן שב מגלות מוצלחת בקפריסין, והסגל הפך עורו ושינה פניו. דניאל יאמר שם את ידיו על כל זוג רגליים חופשיות בשוק הישראלי, ופליטי הגלאקטיקוס מהאחות התל אביבית הגיעו לגרסת הוואנאבי הנתנייתית. אורי אוזן חזר בתפקיד הבן האובד, ואחרי שברקוביץ הלך לבלי שוב, בנתניה מקווים לשקט תעשייתי ולפתיחת עונה חיובית.

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות ראשונה למכבי חיפה. בוקולי מרים כדור מימין, קולאוטי מתמקם במרכז הרחבה ונוגח, אבל שטראובר הודף מצויין לקרן.

דקה 4 - שער! ההגנה של מכבי נתניה לא מתמקמת טוב לכדור הקרן ואלן מסודי מנצל את זה כדי לנגוח לשער של קבוצתו לשעבר. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 9 - אלון חרזי פורץ מימין ומרים עוד כדור נוח למסודי, אלא שהפעם החלוץ הקונגולזי נוגח החוצה.

דקה 14 - הזדמנות ראשונה לנתניה במשחק כאשר אוקוצ'ה מנסה להפתיע את ניר דוידוביץ' מרחוק, אלא שהכדור שורק מעל החיבורים ויוצא החוצה.

דקה 22 - אמיר טגה מרים כדור משמאל היישר לאופיר חיים, שנמצא מול השער, עוצר על החזה ובועט ממרחק של 5 מטרים, היישר לידיו של דוידוביץ'.

דקה 33 - כדור חופשי למכבי נתניה ממרחק של כ-25 מטרים. אדריאן פיטו בועט חזק מעל לשער.

דקה 43 - רפאל אולארה מכניס כדור ליניב קטן, שמחמיץ מקרוב.

דקה 51 - אדריאן פיטו משחרר בעיטה מ-20 מטר, ניר דוידוביץ' נמצא במקום.

דקה 77 - מתפרצת של אייל משומר, אבל הרכש החדש מהפועל כפ"ס מחמיץ מקו הרחבה מול לירן שטראובר.

דקה 82 - שלומי ארבייטמן, שנכנס כמחליף, בועט בלירן שטראובר אחרי שזה תיקל אותו וסופג כרטיס אדום.

דקה 87 - גול! ההגנה של מכבי חיפה חולמת. אנסומבו מרים כדור לרחבה ואוקוצ'ה, שלא מכוסה בכלל, שולח רגל כדי לכבוש את שער השיוויון לנתניה, 1:1.

מאמן מכבי נתניה אלי גוטמן אמר בסיום לספורט 5: "מכבי נתניה השביעה את רצוני במספר אלמנטים. לא ראיתי שמכבי חיפה הגיעו ליותר מדי הזדמנויות וזה סיפק אותי. לעומק של הקבוצה הזאת אנחנו צריכים עוד שלושה שחקנים. חסר לנו יכולות אישיות בחלק הקדמי ואני מקווה שאחרי כמה שבועות של עבודה זה יסתדר".

יניב קטן: "לא היה משחק כל כך טוב, אבל זה רק משחק הכנה. ביום רביעי אנחנו חייבים להיות הרבה יותר טובים".

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, גולן חרמון, אבי סטרול (אבישי ז'אנו, 46), דודי פדלון, אורי אוזן, מזואה אנסומבו, אמיר טגה, אדריאן פיטו (ערן לוי, 68), אופיר חיים, איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר, 61), רפאל אולארה, דקל קינן, חיים מגרלשווילי, חאבייר אנדרסון, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי (מאור מליקסון, 61), אלן מסודי (ליאור רפאלוב, 83), יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

לוי:" לא הייתי קורא לזה משחק הכנה" (מאת: רומן רוזנבלט)

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, סיכם תחילה את המשחק: "ראינו במשחק הזה נתניה מסודרת וקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. למרות שידענו ללחוץ טוב על חיפה, לא השכלנו לנצל את העניין. אני חושב שהשוויון הגיע לנו".

גוטמן שעדיין אינו מרוצה מתפקודו של החלק הקדמי של הקבוצה התייחס לעניין: "אני מתכוון להביא עוד 3 שחקנים לקבוצה. אני לא אגיד באילו תפקידים כי זה לא יהיה פייר כלפי הבחורים ששיחקו היום ועשו עבודה טובה. לגבי טל בנין, כל מה שפורסם הוא לא נכון. ננסה למצות את האופציות של רביד גזל ואורן זיתוני שמתאמן בקבוצה. מלבד זאת בתפקיד הזה, הצטיין היום אמיר טגה."

לגבי פציעתו של אבי סטרול הרגיע המאמן: "אבי בסדר גמור. הוא אמר לי שהוא מרגיש בסדר ויתאמן איתנו ככל הנראה כבר מחר".

חלוץ מכבי נתניה, איתי שכטר, הסכים כי הקבוצה זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי, אך חושב שצריך לתת עוד זמן לשחקנים להתחבר: "זו קבוצה חדשה, אנחנו עוד מתחברים. במחצית הראשונה הייתי פזיז קצת ולא נכנסתי טוב, במחצית השנייה הייתי במשחק, גם קיבלתי יותר כדורים. לגבי החיזוק, אני לא מתבייש להגיד שאנחנו צריכים עוד חלוץ , אפילו עוד שניים".

מחר תשוב הקבוצה להתאמן, לקראת משחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה ביום שלישי הקרוב, כאשר בימים הקרובים צפוי לנחות בארץ ולהצטרף לאימונים, מגן הרכש, דדי בן דיין. כמו כן עשויות להיות התפתחויות לגבי הגעתו של הבלם לואיס מרין.

הקשר גיא טוביאק ישב ביציע מכיוון שלא עבר בבקרה התקציבית. השחקן צפוי לעבור בבקרה ביומיים הקרובים, כשהכח רמת גן הביעה בו עניין, אך הוא מעוניין להישאר בקבוצה.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "לא היית קורא למשחק הזה, משחק הכנה. זו מסגרת רשמית ואני רוצה להזכיר שבשנה שעברה זכינו בגביע הטוטו. אני רוצה לזכות בו גם השנה. לגבי המשחק, הבקענו שער מהיר מאוד והסתפקנו בזאת וחבל. היינו יכולים להגדיל את התוצאה. בסוף קיבלנו שער לקראת סיום המשחק, כשהיינו בחסרון מספרי".

לגבי הכנות הקבוצה שנפגעו, הסביר: "אין ספק שלטווח הקצר הם נפגעו, אך לטווח הארוך נרוויח. לגבי המצב הרי כולנו מודאגים ואני מקווה שצה"ל ישמור עלינו ושבקרוב לא נדבר על זה יותר".

בהתייחסו למורחק הסדרתי, שלומי ארבייטמן אמר המאמן: "ממקום מושבי במגרש לא ראיתי משהו שמחייב אדום, ובכלל בגביע הטוטו אפשר להיות יותר סלחן. אבל כשהדביקו לשלומי את התדמית הזו, הרבה פעמים נטפלים אליו בשל כך".

לוי גם התייחס למשחק מול ליברפול הממשמש ובא :"אני מקווה שהם ישמרו על הפייר פליי שמאפיין אותם וכשיגיע משחק הגומלין, שכל העניין כבר לא יהיה רלוונטי ונוכל לארח בארץ".

הקשר גוסטבו בוקולי, התייחס גם הוא בקצרה למשחק מול נתניה וכן לזה שיתקיים רביעי הקרוב: "היום היה משחק לא רע. אנחנו חייבים להגיע מוכנים לליברפול. לשם כך עבדנו במהלך החודשיים האחרונים. לגבי המצב הביטחוני, שאר הזרים שדיברתי איתם מרגישים בסדר אחרי מה שקרה אתמול".

מחר תקיים הקבוצה אימון במתחם וולפסון, לפני שתמריא ביום שני בצהריים לאנגליה. במהלך הימים הקרובים עשויה להיקבע פגישה מחודשת בין רביד גזל ופרקליטתו, קרן שטיינפלד לבין הנהלת מכבי חיפה, כדי לדון באפשרויות העומדות בפניו, כאשר קיים סיכוי שיבקש לעזוב לנתניה. כמו כן בתחילת השבוע תיתכן התפתחות בסאגה הלא נגמרת של הבלם אריק בנאדו. יתכן כי חיפה ובית"ר ירושלים יגיעו לפרשה ביניהן, שכן בנאדו לא מתכוון לחזור ולהתאמן בחיפה בשום אופן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל פ"ת - מכבי ת"א 0:1

מכבי ת"א והפועל פ"ת פתחו את עונת 2006/7 במפגש ביניהן באצטדיון ר"ג.

הקבוצה של אלי כהן הגיעה למשחק ללא שחקני הרכש הישראלים, שעדיין לא עברו בבקרה. מאמנה של מכבי ת"א ניצל את המשחק בעיקר כדי לבחון כמה מהזרים שלו, אלה שחתמו ואלה שעדיין לא. השער היחיד במשחק של אחמד קסום בדקה ה-33, שיקף את אחת הבעיות המרכזיות של מכבי ת"א במשחק הזה, ההגנה.

למרות מחנה האימונים המוצלח כהגדרת אנשי ההנהלה שלה בהולנד, מכבי ת"א פתחה את עונת 2006/7 בהפסד, אמנם רק בגביע הטוטו, והשאלה הגדולה היא איך תיראה הקבוצה עם הסגל המלא שלה.

הפועל פ"ת, מנוהלת על ידי הבעלים החדש ציון דלל, יכולה להתגאות בשלוש נקודות ראשונות העונה שמעמדיות אותה בראשות בית א'.

אוהדי מכבי קיללו את אלי כהן

דקה 10 - טעות של מישאלוב ותומאס מאפשרת לאלנתן סלמי למצוא עצמו במצב של אחד על אחד מול טברטקו, אלא שהשוער הקרואטי הודף מצויין.

דקה 32 - גול! אחמד קסום מנצל טעות נוספת בהגנה של מכבי ת"א והפעם זה עולה לה בשער. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 44 - הזדמנות למכבי ת"א. רועי דיין מוצא את עצמו מול רפי כהן, אבל בועט ברשלנות לגופו של השוער הפתח תקואי.

דקה 52 - אורי שטרית בועט מהאוויר מהרחבה אבל מחמיץ את השער.

דקה 68 - ג'ובאני רוסו בועט כדור חופשי ממרחק של כ-25 מטרים מעל לשער.


הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, גל יער, זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, לאזו דובה, שגיב כהן, יפתח הררי, יניב לוזון, עידן סרור, אלנתן סלמי (שמעון אבו חצירא, 54), אחמד קסום.

הרכב מכבי ת"א: קאלה טברטקו, יובל שפונגין (קובי מוסא, 75), צ'ארלס תומאס, משה מישאלוב, אורי שטרית, איוואן ראדז'יץ, ג'ובאני רוסו, לירן כהן, תמיר כהן, רועי דיין (תמיר כחלון, 75), מאוסו אמבסה (דליבור מיטרוביץ', 56).

לוני הרציקוביץ' אמר לאחר המשחק: "זה סגל שלא מכיר וגם לא ישחק בצורה הזו. רוב השחקנים ישבו על הספסל אז אי אפשר לשפוט את הקבוצה כי זו לא קבוצת מכבי ת"א".

כמה עשרות מאוהדי מכבי ת"א קיללו בסיום המשחק את המאמן אלי כהן, בטענה כי הזרים החדשים והנבחנים אינם מרשימים. עוזר המאמן, ויקי פרץ, הבהיר כי טרם נתקבלה החלטה סופית לגבי מי מהנבחנים. מחר (17:00, קרית שלום) תקיים מכבי משחק אימון מול הפועל עכו מהליגה הלאומית.

מחר יחול גם יום הולדתו ה-26 של מני לוי, שעדיין מתקשה לתקשר עם הסביבה. אוהדי הקבוצה מתכננים להגיע לבית הוריו, כשבידם קטעי וידיאו עם ביצועי בנם וזרי פרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully