וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל דייויס יתבע את המשטרה

5.8.2006 / 14:09

סנטר דטרויט, שנעצר השבוע, טוען באמצעות סוכנו שהשוטרים העניקו לו יחס מחפיר ממניעים גזעניים. לורנזן רייט חוזר לאטלנטה הוקס

דייל דייויס, סנטר דטרויט פיסטונס, שנעצר במהלך השבוע שעבר, עשוי לתבוע את המשטרה על היחס לו זכה ממנה.

דייויס נעצר ביום שלישי במלון במיאמי בעקבות מה
שהשוטרים שהגיעו למקום הגדירו כי כתקיפת אנשי האבטחה, תקיפת שוטר, התנגדות בלתי אלימה למעצר, והתנהגות לא הולמת. לפי הדו"ח המשטרתי השוטרים ביקשו מדייויס להוציא את ידיו מהכיסים, הליך שגרתי בארה"ב, והסנטר טען כי אלו מתנכלים לו רק מכיוון שהוא שחור, וטען שאילו היו נפטרים מתג המשטרה שלהם ומהנשק הוא היה מכה אותם.

עוד על פי הדו"ח, בשלב הבא דייויס קמץ את אגרופיו והחל ללכת בצורה מאיימת לכיוון אחד השוטרים, שהורה לו לעצור במקומו. כשלא נשמע להוראות השוטר, זה הלם בו בחזהו עם שוקר חשמלי, הפיל אותו ארצה, ולקח אותו למעצר.

"זה מגוחך, זה לא ייאמן", אמר סוכנו של דייויס, צ'אבי וולס, שטען כי דייויס כלל לא התנגד למעצר, "כל הסיפור שלהם לא נכון. ננקוט בצעדים משפטיים".

רייט באטלנטה. פודקולזין נופה מדאלאס

לורזן רייט, סנטר ממפיס גריזליס ב-5 השנים האחרונות, חוזר לאטלנטה הוקס. רייט, 30, 2.10, שיחק בהוקס בין השנים 1999-2001, ויוחתם כשחקן חופשי לשנתיים, בהן ירוויח 6 מיליון דולר. בעונה האחרונה הוא השיג ממוצעים של 5.8 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-21 דקות למשחק.

* פיינלסיטית ה-NBA, דאלאס מאבריקס, ניפתה מהסגל שלה את פאבל פודקולזין. הרוסי הענק בן ה-21, המתנשא לגובה של 2.26 מטרים, שיחק 6 משחקים בלבד בשנתיים אותן בילה במאבריקס, ובסך הכל 28 דקות. בשנה שעברה סבל משבר חמור ברגלו הימנית, ולא צבר ניסיון. דאלאס החתימה ביום חמישי את פופס מנסה-בונסו, בוגר מכללת ג'ורג' וושינגטון, שלא נבחר בדראפט, מהלך שלמעשה הביא לשחרורו של פודקולזין.

* יו"ר פילדלפיה 76', אד סניידר, מעמיד את הקבוצה למכירה. סניידר חשף כי מספר גופים או אנשים כבר פנו אליו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully