וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדיס נכשל גם בבדיקה השנייה

5.8.2006 / 12:28

התאחדות האופניים הבינ"ל חשפה את תוצאות בדיקת החומרים האסורים הנוספת של אלוף הטור. לאנדיס: "אלחם להוכיח את חפותי"

פלויד לאנדיס, שזכה בטור דה פראנס השנה, נכשל גם בבדיקה השנייה שנערכה לו לחיפוש חומרים אסורים בגופו.

התאחדות האופניים הבינלאומית חשפה הבוקר (שבת) את תוצאות הבדיקה, שלא היו שונות מזו הראשונה, והצביעו על עודף טסטוסטרון בגופו של הרוכב האמריקאי.

"בהתאם לתקנות של הועדה למלחמה בסמים בהתאחדות האופניים, זו תפנה לאיגוד האופניים האמריקאי בבקשה לבצע מהלכים משמעתיים נגד לאנדיס", נאמר בהצהרה הרשמית של ה-UCI (התאחדות האופניים).

לאנדיס צפוי לאבד את תוארו מהתחרות היוקרתית, ולספוג עונש השעייה של שנתיים. כמו כן, הוא ייאלץ להחזיר את 450 אלף היורו בהם זכה כפרס על ניצחונו בטור. אוסקר פריירו הספרדי, שסיים כסגנו של האמריקאי, יוכרז כמנצח. זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה בה רוכב מנושל מתואר האליפות שלו בטור דה פראנס בגלל בדיקה חיובית של חומרים אסורים.

תגובתו הרשמית של לאנדיס לא איחרה לבוא: "מעולם לא נטלתי חומרים אסורים. הייתי הרוכב החזק והטוב ביותר בטור דה פראנס וזו הסיבה היחידה לכך שזכיתי בו. אלחם בהאשמות באותה נחישות בה התאמנתי ורכבתי כל חיי. יש לי מטרה אחת היום, והיא ניקוי שמי. אעבוד קשה ככל שאוכל על מנת להשיג אותה".

פרקליטו, הווארד ג'ייקובס הוסיף: "נערב מומחים רפואיים ומדענים ונוכיח כי ניצחונו של פלויד לאנדיס בטור דה פראנס של שנת 2006, לא הושג בעזרת חומרים אסורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully