וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואגנר מתקרב ל-NBA

4.8.2006 / 22:36

המועמד למכבי ת"א חורך רשתות במשחקי אימון בפילדלפיה, וקלע 189 נקודות ב-3 משחקים. ספאחיה טס לקרואטיה, וולש חתם במלאגה

דוואן ואגנר הוא אחד המועמדים להצטרף למכבי ת"א, וכרגע מעביר את זמנו במשחקים של "השרי היל ליג" בפילדלפיה. אמנם קשה להתרשם מיכולתו לאור הרמה המוטלת בספק, אולם עושה רושם כי ואגנר התאושש לחלוטין מהניתוח שעבר במעי הגס, ויותר ויותר אנשים סבורים כי הוא יוכל להשתחל לליגת ה-NBA, מה שלא מהווה חדשות טובות עבור הצהובים.

ביום רביעי הגארד הכספיתי קלע 65 נקודות, כולל לא פחות מ-15 שלשות, ובחמישי הוסיף 67. היום (שישי) הוא הסתפק ב-57. במילים אחרות, השחקן שקלע 100 נקודות במשחק אחד בתיכונים, סיים את השנה האחרונה שלו עם ממוצע של 42.5 נקודות, ולאורך ארבע שנים בתיכון הרשית שיא של 3462 נקודות, קלע בשלושת הימים האחרונים 189 נקודות.

"הוא היה מאוד מאוד חולה", אמר ד"ר ג'ואל באוור, שביצע את הניתוח בבטנו של השחקן והשתיל לו מעי חדש. "הוא התאושש בצורה פנומנלית והבריא לחלוטין מבחינה בריאותית. ורוב כוחו חזר אליו, הוא בנוי כמו חיה ונראה כמו שחקן פוטבול".

גם אלו שמשחקים מולו מתפעלים. "הוא שחקן בלתי רגיל", אמר אחד היריבים שלו. "קשה להאמין למה שהוא עושה על הפרקט. הוא עובר שני שחקנים, משתחרר מדאבל טימים, קולע מעליהם, זורק מיותר ויותר רחוק, ופוגע באחוזים מדהימים. הוא גם קלע את שלשת הניצחון עם 3 שניות על השעון. אין לי ספק שהוא יכול לחזור ל-NBA".

ואגנר עצמו רק רוצה לשחק כדורסל. "זו הרגשה נפלאה לעלות על הפרקט", אמר. "כשמשהו שאתה רגיל לעשות כל כך הרבה זמן נלקח ממך, זה קשה. אני פשוט רוצה לשחק.

גם מאמנו במכללת ממפיס, ג'ון קאליפרי, מתרשם. "התקשרתי לשלוש קבוצות NBA לבוא לכאן כדי לראות אותו", סיפר. "קבוצות שמחפשות גארד שיכול לקלוע ולא מודאגות לגבי הגנה יאהבו אותו מאוד. אין ספק שהוא יכול לקלוע בצרורות. בפעם הראשונה שראיתי אותו מאז הפציעה נשמטה לי הלסת. הוא יותר טוב מאי פעם. יש לו לב נפלא, כמו לאבא שלו. הוא ממשיך לשחק בבטחון".

הכוונה של ואגנר היא להצטרף למחנות אימונים של קבוצות ה-NBA, שנפתחים בחודש אוקטובר. אם זה לא יילך והמלחמה בצפון תיגמר, יש סיכויים שביד אליהו יזכו לראות את הכשרון ההתקפי הגדול ביותר שאי פעם נחת בארץ.

וולש בלמאגה

מאמן מכבי ת"א, נוון ספאחיה, יחזור מחר (שבת) לקרואטיה לאחר ששהה בישראל בימים האחרונים, אותם ניצל לפגישות שונות ולהיכרות עם אנשי המועדון. "נוון חוזר לקרואטיה ונמשיך לנהל איתו יחד את ההכנות לעונה הבאה, כפי שעשינו עד עכשיו", אמר מנהל הקבוצה מוני פנאן. ספאחיה צפוי לשוב ארצה לקראת סוף החודש, ככל הנראה יחד עם אשתו וילדיו, ולהשתקע בתל אביב.

יירי וולש, שהוזכר כמועמד להצטרף לשורות מכבי ת"א, חתם היום (שישי) לשלוש שנים אצל אלופת ספרד אוניקאחה מלאגה, כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי. "וולש הוא שחקן ורסטילי, אינטיליגנטי ויצירתי שמבין היטב את המשחק ויכול לשחק במספר עמדות", סיפר מאמן הקבוצה המרוצה, סרג'יו סקאריולו. "הפרוייקט השאפתני שלנו במלאגה, כמו גם שמו הטוב של המועדון, עזרו לנו להחתים שחקן שהיה מבוקש בידי כמעט כל מועדון גדול באירופה. זו סיבה גדולה לגאווה עבור המועדון שלנו". "החלטתי לחתום במלאגה בגלל השאיפות, המסורת והארגון הנהדר שיש כאן", הוסיף הצ'כי עצמו. "אני מקווה לעזור למועדון להשיג את המקסימום בליגה הספרדית וביורוליג ולהגשים את כל השאיפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully