וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתכוננת עם ה-NBA

4.8.2006 / 14:49

הנהלת היורוליג הכריזה רשמית על מסע המשחקים של סגנית אלופת אירופה נגד ארבע קבוצות NBA. באסטון: "המצב בישראל הדאיג אותי"

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שישי) רשמית על מסע המשחקים של מכבי ת"א ואפס פילזן, במסגרת שיתוף הפעולה עם ה-NBA. קליבלנד קאבלירס וטורונטו ראפטורס תהיינה הקבוצות שיארחו את מכבי ת"א באוקטובר.

על פי הלו"ז, מכבי תשחק מול קליבלנד ב-17 באוקטובר, ב-19 לחודש תגיע למשחק מול טורונטו ואנתוני פארקר (שניצח את הראפטורס בשנה שעברה). הטורקים יתמודדו עם דנבר ב-10 לחודש ועם גולדן סטייט ב-12 באוקטובר.

לפני כן תתמודד מכבי באירופה עם עוד שתי קבוצות מה-NBA. הקבוצה תשחק מול סן אנטוניו בפאריס ב-8 באוקטובר וב-10 לחודש בקלן תפגוש בטורניר בקלן את פילדלפיה או פיניקס.

זה יהיה המסע השני של משחקים במתכונת זו למכבי ת"א, שבשנה שעברה ניצחה את טורונטו והפסידה לאורלנדו. "זהו כבוד גדול עבורנו", אמר נשיא המועדון, שמעון מזרחי, "מ-1988 אנחנו נפגשים עם קבוצות מה-NBA וזה יהיה ביקורנו השישי. זוהי אינדיקציה ליחסים החמים בין ה-NBA לאירופה".

"מה שיגידו לי - אעשה"

"המצב הבטחוני בישראל היה מדאיג". כך אומר מייסיאו באסטון בראיון ל"אינדי סטאר", העיתון המוביל באינדיאנפוליס. באסטון דיבר לראשונה על החתמתו באינדיאנה פייסרס וגם קורץ לאיחוד המשותף עם שרונאס יאסיקביצ'יוס.

"הכל קרה כל כך מהר, זה היה מפתיע. חשבתי כבר על חזרה לישראל. אני שמח שהוא חשב עליי בצורה כזו. מחמיא לי כשאחד מ-50 השחקנים הטובים בהיסטוריה אומר דברים כאלה", אמר באסטון על נשיא הקבוצה, לארי בירד. על ההצטרפות לפייסרס אמר השחקן: "אומרים לי להביא את משחק ההגנה שלי לקבוצה, לתרום לכימיה ולהיות אתלטי. מה שיגידו אעשה, אני כל הזמן לרשותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully