וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבוסה בפיניקס לעוד 5 שנים

4.8.2006 / 10:56

הגארד הברזילאי של הסאנס חתם על הארכת חוזה, בה ישתכר יותר כ-32 מיליון דולר. פארגו עובר לניו אורלינס, דשון סטיבנסון לוושינגטון

פיניקס תמשיך להשתמש בשירותיו של הגארד הברזילאי ליאנדרו ברבוסה בשש השנים הקרובות. ברבוסה חתם על הארכת חוזה של חמש עונות מעבר לנוכחית, בסכום כולל של 32 מיליון דולר עם הסאנס.

ברבוסה יקיים מסיבת עיתונאים, שלאחריה יטוס עם נבחרת ברזיל למשחקי אליפות העולם ביפן. הוא ירוויח 1.7 מיליון דולר בעונה הקרובה, האחרונה שלו בחוזה הנוכחי, ואז יתחיל להרביץ את הבוכטות.

חדשות נוספות:

* הגארד דשון סטיבנסון דחה לפני מספר שבועות את הצעתה של אורלנדו לחוזה על סך עשרה מיליון דולר לשלוש שנים, ויצא לשוק החופשי. אלא שכאשר הגיע לשם, אף אחד לא ממש התרגש, ולבסוף הוא נאלץ לחתום בוושיגנטון על חוזה לשנתיים תמורת סכום מינימום, כ-900 אלף דולר בעונה הראשונה, כשהשנה השניה היא בגדר אופציית שחקן, מה שאומר שאם יציג יכולת טובה יוכל לחזור להיות שחקן חופשי ולדרוש את הסכומים שהוא חושב שהוא שווה. אחד המהלכים הראשונים שעשה אחרי שראה את המיליונים מתרחקים ממנו היה לא לירות בסוכן שלו, אלא לפטר אותו. סוכנו החדש, מארק ברתלסטיין, אמר כי "לא נותר יותר מדי כסף לקבוצות בחוץ. אני חושב שאחרי שישחק הרבה דקות בקבוצה טובה כולם יראו את הערך האמיתי שלו, והוא ירוויח את הכסף שהפסיד".

* אחרי טייסון צ'נדלר, עוד אקס-בול מגיע לניו אורלינס. ג'נארו פארגו, שכבר כמעט הגיע לסיכום בפנאתינייקוס, ישחק בהורנטס, שם ישתכר כמיליון דולר לעונה.

* דאלאס החתימה את הפורוורד פופס מנסה-בונסו מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, שקלע 8 נקודות ו-5 ריבאונדים בליגת הקיץ.

* שארלוט האריכה את חוזהו של ג'ייק ווסקוהל, הסנטר שהועבר בטרייד מפיניקס בקיץ שעבר. הוא ישתכר ארבעה מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

* פול אלן, ממקימי מיקרוסופט והבעלים של הפורטלנד טריילבלייזרס, הפסיק את ניסיונותיו למכור את הקבוצה. המולטי מיליארדר ניסה למכור את הבלייזרס ואת אולם הרוז גארדן, אולם למרות שקיבל לא מעט הצעות, שינה את דעתו בנושא.

* איזיאה תומאס החתים את ג'ארד ג'פריס על חוזה של 30 מיליון לחמש שנים השבוע, אבל לוושינגטון יש אופציה להשוות את ההצעה ולהשאירו בבירה. אם זה אכן יהיה המצב, כפי שמקורות בליגה טוענים, תומאס יפנה את תשומת לבו לדריוס מיילס מפורטלנד, ממנו רוצים הבלייזרס להיפטר. בניו יורק סבורים כי שבוע לפני ההחתמה של ג'פריס, היו קרובות הקבוצות לבצע טרייד בין קוונטין ריצ'ארדסון למיילס, והמהלך עשוי לבסוף להתקיים במידה שג'פריס לא יבוא ניו יורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully