וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר כל ברזילאי בגביע הליברטאדורס

4.8.2006 / 8:36

אינטרנסיונאל ניצחה את ליברטאד 0:2, והעפילה לגמר ראשון אחרי 26 שנה, מול סאו פאולו. המשחק הראשון בסאו פאולו, בשבוע הבא

סאו פאולו היא מוליכת הטבלה בליגת הברזילראו, כשאחריה דולקת אינטרנסיונאל. השתיים האלה לא ייאבקו השנה רק על אליפות ברזיל, אלא גם על גביע הליברטאדורס. לאחר שסאו פאולו העפילה בקלילות לגמר לילה לפני כן, עשתה זאת גם יריבתה, עם ניצחון ביתי בפורטו אלגרה על ליברטאד מפראגוואי - 0:2, אחרי 0:0 במשחק הראשון.

האורחים הגיעו כאנדרדוגס ברורים אחרי שלא הצליחו לנצח בבית, אבל החזיקו בכדור ברוב שלבי המחצית הראשונה ובתחילת השניה. אלא שבדקה ה-64 נשבר הקרח, כשהקשר אלכס הבקיע לאינטרנסיונאל, וכעבור חמש דקות הפך פרננדו את ההעפלה לרשמית.

למארחים הייתה הזדמנות מצוינת כבר בדקה ה-4, אבל הקטור גונזאלס הדף כדור מסוכן של רפאל סוביס. כעבור דקה החטיא רוברטו גמארה הזדמנות מצוינת לליברטאד. אחרי ההפסקה בעט רודריגו לופז מליברטאד כדור שחולץ מהקו על ידי בוליבאר. בדקה ה-64 בעט אלכס כדור מ-25 מטרים, שקיפץ והפתיע את גונזאלס, חדר לרשת וקבע 0:1. גם השער של פרננדו הובקע מחוץ לרחבה.

אינטרנסיונאל מעולם לא זכתה בגביע הליברטאדורס. הפעם האחרונה בה העפילה לגמר הייתה ב-1980, אז נוצחה על ידי נסיונאל מאורוגוואי. סאו פאולו תארח את המשחק הראשון ב-9 באוגוסט, ושבוע אחר כך ישחקו הקבוצות בפורטו אלגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully