וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול לא מוכנה לחיפה

5.8.2006 / 9:31

ספגה תבוסה 5:0 למיינץ במשחק ההכנה האחרון לפני המפגש באלופות. בניטז: "ברביעי נהיה טובים יותר". חיפה עשויה לארח בקייב

אולי כדאי שבליברפול יתעסקו פחות במצב הלחימה ששורר בישראל ויותר ביכולת הירודה של הקבוצה. קשה להעביר יום מבלי שמישהו מהמועדון האנגלי יבטא את פחדיו (המוצדקים, יש לציין) להגיע למזרח התיכון, ובינתיים הקבוצה לא מפסיקה להפסיד. אחרי כמה תוצאות לא מחמיאות במשחקי אימון זניחים, בהם המאמן רפא בניטז איפשר לרוב חניכיו לנוח, הגיעה הלילה (שישי) תבוסה קשה, 5:0 למיינץ, כשאדומים חמושים בהרכבם החזק ביותר. להזכירכם, היה זה משחק ההכנה האחרון של האנגלים לפני המפגש באנפילד עם האלופה הישראלית.

מיינץ הייתה טובה יותר בכל דקות המשחק, והייתה קרובה להבקיע בכמה הזדמנויות במחצית הראשונה, בעוד האנגלים התקשו להראות מחץ. במחצית השנייה הכל השתנה, בין היתר בעקבות סדרה חילופים של רפא, והחל מבול השערים המפתיע. בדקה ה-46 הגיע השער הראשון של הגרמנים, מרגליו של מרכוס פולנר. בדקה ה-64 קבע אנטוניו דה סילבה 0:2, ובמשך דקות ארוכות נראה היה שזו תהיה גם תוצאת המשחק. אבל אז הגיעו ראניסאב ג'ובאנוביץ' (85) וצ'אדי אמרי (87 ו-90) והפכו הפסד רגיל לתוצאה שתדיר שינה מעיני של בניטז.

המאמן הספרדי לא נשמע יותר מדי מודאג מהתוצאה. "הדבר החיובי היחידי שאפשר לקחת מהמשחק הזה הוא שמדובר במשחק הכנה בלבד", אמר בניטז. "ברור שעשינו הרבה טעויות, אבל זה לא היה משחק רשמי. לדעתי היינו חזקים יותר במחצית הראשונה, וכמו בכל שאר משחקי ההכנה עשינו יותר מדי טעויות, מה שלא מתאים לנו. ליברפול בדרך כלל לא סופגת כל כך הרבה שערים, ובגלל זה אני לא מודאג. אנחנו צריכים לחשוב טוב מה קרה ומה לא עבד. נחזור הביתה, ואני בטוח שנהיה יותר טובים ביום רביעי, כאשר יתחילו המשחקים הרשמיים".

הרכב ליברפול:

סקוט קארסון, ג'ימי טראורה, ג'יימי קארגר (ג'ק הובס 81), סמי הופייה (גבריאל פאלטה 46), יאן קרומקאמפ (לי פלטייר 60), בדווין זנדן (ג'ון ארנס ריסה 60), צ'אבי אלונסו (סליף דיאו 60), סטיבן ג'רארד (לואיס גרסיה 72), ג'רמיין פנאנט (פול אנדרסון 46), קרייג בלאמי (מומו סיסוקו 60), פיטר קראוץ'.

"אף אחד לא רוצה להגיע לישראל"

באנגליה ממשיכים להתעסק במפגש בין ליברפול למכבי חיפה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ולעובדה כי משחק הגומלין צפוי להתקיים במדינה נייטרלית, ככל הנראה בקייב. השחקן האחרון מאנפילד שהתבטא בנושא הוא בודווין זנדן ההולנדי, שאמר לתקשורת האנגלית: "אף אחד לא רוצה להגיע לישראל".

אופ"א תפרסם ביום שני את החלטתה בנוגע לביתיות של הירוקים. מהרגע שההגרלה פורסמה המאמן רפא בניטז הבהיר שאין לקבוצה שום כוונה לשים פעמיה למזרח התיכון, והלחץ עשה את שלו.

זנדן כבר היה בישראל, כאשר עשה את הדרך מלונדון לתל אביב כדי לפגוש את הפועל במסגרת גביע אופ"א. כזכור, לא מעט שחקנים פחדו להצטרף לנסיעה, והאדומים ניצלו זאת כדי לנצח 0:2 משני שערים בדקות הסיום. הגומלין הסתיים ב-1:1 והפועל המשיכה במסע המופלא שלה בטורניר, מסע שנעצר רק ברבע הגמר מול מילאן.

"זה ברור מאליו שאנחנו לא רוצים להגיע לישראל", אמר זנדן, שיחזור בקרוב לשחק כדורגל לאחר 8 חודשי פציעה. "הייתי בצ'לסי כאשר הייתה מחלוקת בנוגע למשחק, והחלטתי שכן אסע לת"א. אחרים החליטו שלא. "זה היה לפני הרבה זמן, ועכשיו המצב הוא שונה לחלוטין. אז הבעיות היו בגלל מלחמת המפרץ המתקרבת, והיו חששות שמשהו יקרה בישראלי. עכשיו זו מלחמה ישירה עם המדינה".

אגב, באתר הרשמי של העיר ליברפול נתבקשו הגולשים להצביע כמה רחוק תגיע ליברפול בליגת האלופות. האופציות שמופיעות הן שלב הבתים, שמינית הגמר, רבע הגמר, וכן הלאה עד זכייה בטורניר. כלומר, מפעילי האתר כלל לא חשבו על האופציה שהמועדון המפואר ייכשל בצמד המשחקים מול מכבי חיפה. בנוסף, 50 אחוזים מהאוהדים האופטימים של האדומים חושבים שקבוצתם האהודה תשחזר את ההישג של 2005 ותניף את "הגביע עם האוזניים הגדולות".

נוסעים לקייב?

הסאגה של אירוח הגומלין בין מכבי חיפה לליברפול תסתיים רק ביום שני. עד אז, ממשיכה הברברת. מזכיר ליברפול ברייס מוריסון והנשיא ריק פארי לא רוצים שחיפה תארח אותם בקפריסין, מחשש האוכלוסיה הלבנונית הגדולה במדינה.

בינתיים הסכימה דינמו קייב עקרונית לבקשת האלופה הישראלית לארח על מגרשה הביתי את המשחק, מה שהביא לאנחת רווחה של ראשי האדומים. איגור סורקיס, נשיא דינמו, הסביר מדוע הסכים לארח את המשחק: "קיבלתי פניות משגרירת ישראל באוקראינה, נעמי בן עמי, ששאלה אם יהיה אפשרי לקיים כאן את המפגש. מיד נתתי את הסכמתי, והתאחדות הכדורגל האוקראינית כבר קיבלה הודעה בנושא".

עדכון ראשון: 4.8.2006, שעה 8:11
עדכון אחרון: 4.8.2006, שעה 23:31

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully