וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מרגיע: אני לא הולך לשום מקום

3.8.2006 / 23:28

גם סגן נשיא מילאן גילאני מודה: "הוא לא יגיע לעולם". דווידס נשאר בטוטנהאם, סוכנו של גאלאס יפגוש את ראשי צ'לסי

בימים האחרונים עלו דיווחים מוזרים על כך שמילאן הגישה הצעה בשווי 100 מיליון דולר בעבור רונאלדיניו, אבל הקשר הודיע היום (חמישי) כי אינו מתכוון ללכת לשום מקום, והרגיע את האוהדים של ברצלונה, אותם הלחיצו העיתונים בספרד ובאיטליה.

גם נשיא מילאן אדריאן גליאני הודה שאין באמת על מה לדבר: "זה לא אפשרי בשום דרך, ואנחנו לא מנסים להביא אותו. צריך לרדת מהסיפור הזה. אני מבין שזה משהו שמושך קוראים, אבל אפשר להגיד בבירור שרונאלדיניו לעולם לא ישחק במילאן".

חתן השמחה עצמו אמר שאם מילאן דיברה עם מישהו, זה היה עם סוכנו, אחיו רוברטו אסיס, והוסיף: "אני נשאר כאן ושמח". אסיס עצמו אמר כי השחקן מעוניין להאריך את חוזהו עד 2014.

* רוד ואן ניסטלרוי ואמרסון ערכו הערב (חמישי) את הופעת הבכורה שלהם במדי ריאל מדריד, בניצחון 0:1 על רג'ינה, משער של הקפטן ראול.

דווידס נשאר, וגאלאס?

* אדגר דווידס שקל לחזור הביתה לאייאקס, אבל החליט לבסוף לכבד את חזוהו בטוטנהאם, ולהישאר תרנגול עד תום העונה. "אייאקס רצו אותו, אבל הוא העדיף להישאר", אמר המאמן מרטין יול על הקשר הקשוח בן ה-33.

* לוויליאם גאלאס יש חוזה בצ'לסי עד תום העונה, אבל הבלם הצרפתי מעוניין לעזוב את לונדון, ושלח מסר ברור לז'וזה מוריניו בכך שלא הגיע לאימון הראשון של הקבוצה, שעושה סיבוב הופעות בארה"ב. סוכנו פייר פרלו אמור להיפגש עם ראשי המועדון כדי לראות לאן הולכים מכאן. "הפגישה הזו היא לא עניין בטוח, אבל אני חושב שכן ניפגש", אמר, וכשנשאל אם הלקוח שלו רוצה להישאר בצ'לסי, אמר: "אני לא רוצה לענות על השאלה הזו. הסיבה שהוא לא הגיע היא כי הוא זקוק לעוד מנוחה אחרי המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully