וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט חוזרת לקרב על הרינגטון

גיל קדרון

3.8.2006 / 19:38

הפורוורד כבר היה קרוב לאינדיאנה, אבל לאחר שפיטר את סוכנו הווריורס מרגישים כי ביכולתם להביאו. דנבר מעוניינת בבונזי

בשבועות האחרונים נראה היה שהחזרה של אל הרינגטון לאינדיאנה היא רק עניין של זמן, לאחר שהפייסרס הצליחו להתחמש בטרייד אקספשן בשווי 7.5 מיליון דולר (חוזה דמה שמאפשר להשוות משכורות בטריידים, וחוסך כסף לקבוצה שמקבלת אותו), והשחקן הביע את רצונו לשוב לקבוצה שבחרה בו בדראפט. בכל אמצעי התקשורת פורסם ששני הצדדים הגיעו להסכמה בנוגע לסיין אנד טרייד, אבל ההודעה הרשמית בוששה לבוא.

אטלנטה דרשה מאינדי 3 מיליון דולר במזומן, בנוסף לבחירת דראפט סיבוב ראשון, שני תנאים שלא היו מקובלים על אינדיאנה. אחרי שהסחבת עלתה להרינגטון על העצבים, הוא החליט לפטר את סוכנו אנדי מילר, ויעבוד עם ארן טלם, ברגע שיעברו 15 הימים שהליגה מחייבת במעבר בין סוכנים. השינוי הנ"ל עורר את כל הקבוצות שהתעניינו בהרינגטון ו-ויתרו מתוך מחשבה שהפייסרס זכו במירוץ.

"אדבר עם טלם היום (חמישי)", אמר כריס מאלין, הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט, לו יחסים קרובים עם הסוכן החדש. "אין ספק שאטלנטה היא הסיפור פה, ואם הם רוצים לעשות עסקת כדורסל, להבדיל מעסקה כלכלית, אנחנו יכולים להיות פרטנר טוב לטרייד".

הרינגטון הוא שחקן חופשי לא מוגבל, מה שאומר שהוא יכול לחתום בכל קבוצה שיחפוץ, אולם הוא מעוניין בחוזה של שש שנים, ואת זה רק אטלנטה יכולה להעניק לו, וזו הסיבה שהצדדים מחפשים סיין אנד טרייד.

מה קורה עם בונזי?

לפני מספר שבועות סירב בונזי וולס להצעה של סקרמנטו, שכללה משכורת התחלתית בשווי 6 מיליון דולר. הקינגס בחרו להחתים את ג'ון סלמונס, ובונזי נותר בינתיים ללא קבוצה. הנאגטס מעוניינים בשירותיו, בניסיון לסתום את החור בעמדה מספר 2 ולהציב סקורר אמין לצידו של כרמלו אנתוני, אולם בידיהם רק אופציה להחתים שחקן על חוזה במשכורת התחלתית של 5.2 מיליון דולר.

"ההתעניינות של דנבר ממשיכה להיות גדולה", אמר סוכנו של וולס, וויליאם פיליפס. "אנחנו מנסים לסגור סיין אנד טרייד. סקרמנטו לא הציעו לנו את המספר שרצינו, ואני מאמין שאנחנו יכולים להשיג את המספר הזה".

ישנו ניסיון לארגן סיין אנד טרייד עם סקרמנטו, אולם וולס דורש 8 מיליון לעונה, ודנבר לא מעוניינת לגלוש לאיזור מס המותרות, בו תשלם הקבוצה קנס של דולר על כל דולר חריגה. כרגע היא נמצאת 3 מיליון מתחת למס.

דנבר קרובה להחתים מחדש את הפורוורד רג'י אוונס, שהגיע בעונה שעברה בטרייד מסיאטל. גם קליבלנד מעוניינת בשירותיו של הריבאונדר המצטיין.

חדשות נוספות:

* הפורוורד של בוסטון אל ג'פרסון עבר ניתוח ארתוסקופיה בקרסול, והוא צפוי להיות מוכן למחנה האימונים של הסלטיקס.

* מסצ'וסטס הכריזה כי הכדורסל יהיה הספורט של המדינה, וזאת למרות התנגדות חריפה של אוהדי הבוסטון רד סוקס מה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully