וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' למילאן?

3.8.2006 / 15:39

סוכנו של חלוץ יובנטוס מאשר כי נפגש בימים האחרונים עם הנהלת הרוסונרי. מטראצי חתם על חוזה חדש באינטר. בלאנס זועמים על אופ"א

זלאטן איברהימוביץ', שאמור להיות אחרון פליטי יובה, עשוי לעשות את דרכו ליריבה הגדולה, מילאן.

מינו ראיולה, סוכנו של השבדי, אמר: "כן, הייתה פגישה עם מילאן. שוחחנו בכלליות, אבל אני מצפה שמילאן יפנו יותר ברצינות אחרי שקיבלו את האישור להשתתף בליגת האלופות". ראיולה גם התייחס לאפשרות מעברו של איברהימוביץ' לאינטר: "הם חיזקו את הקבוצה ומאסימו מוראטי הבטי להביא חלוץ גדול. נראה מה יהיה".

ראיולה הוסיף ואמר כי בכל מקרה, השבדי לא רוצה להמשיך ביובנטוס: "זלאטן יעזוב את טורינו. הוא לא רוצה להיות מושאל לקבוצה אחרת, אלא להימכר, ופשוט לעזוב את הקבוצה".

מטראצי ממשיך באינטר

בלם אינטר ונבחרת איטליה, מרקו מטראצי, סיכם על חוזה חדש בקבוצה ל-4 השנים הקרובות.

מטראצי הגיע לשיחות עם ראשי המועדון ביחד עם סוכנו שאמר: "היה חשוב למרקו להגיע, להראות את הנכונות שלו להישאר במועדון, ולדון בתכניות העתידיות". הבלם בן ה-33 אמור היה לסיים את חוזהו ב-2009, ולמעשה חוזהו הוארך בשנה אחת בלבד, עם תוספת קלה בשכר.

במהלך הקיץ נקשר שמו של הבלם בן ה-33 עם ויאריאל הספרדית, אבל כעת הוא סתם את הגולל על אפשרות עזיבה של הסן סירו, וככל הנראה יסיים את הקריירה במועדון המילאנזי.

לא רק בישראל עצבניים על אופ"א

בכירי לאנס הצרפתית מותחים ביקורת על החלטת אופ"א להתיר למילאן להשתתף בליגת האלופות העונה.

פרנסיס קולאדו, מבכירי הקבוצה מצפון צרפת הגיב בחריפות להחלטה: "ההצהרה של אופ"א טענה שמילאן לא הושעתה רק בגלל שאין לפעולה כזו בסיס מספיק מוצק. אבל אני שואל, היכן האתיקה?"

קולאדו הוסיף ותקף גם את ההתאחדות האיטלקית: "הם סידרו איזשהו עונש מוז ותיכננו את זה כך שמילאן תוכל להשתתף בליגת האלופות, למרות שלכולם ברור שהם היו אשמים בהטיית משחקים".

בעניין אחר: קשרה המצטיין של לאנס ונבחרת צרפת, אלו דיארה, חושף כי הוא קרוב למעבר לרומא. דיארה אמר ביום רביעי: "יש לי אפשרות להתחיל אתגר חדש, ואני מקווה שהכל יסוכם. השיחות מאוד מתקדמות ואני מאמין שבימים הקרובים אעבור".

לאנס, שסיימה במקום הרביעי בליגה הצרפתית בעונה שעברה, הייתה מיועדת להחליף את מילאן, שהורשעה בפרשת השחיתות בכדורגל האיטלקי, אולם אתמול (רביעי) החליטה ועדה מיוחדת של התאחדות הכדורגל האירופאית, שאין לה בסיס חוקי להשעות אותה מהמפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully