וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי מתכוננת ליורוליג

3.8.2006 / 14:43

הקבוצה האיטלקית, שתשתתף לראשונה במפעל האירופאי הבולט, החזירה לשורותיה את ג'ף טראפנייה. אריס החתימה את סקיילס

נאפולי האיטלקית, שבעונה הבאה תרשום הופעת בכורה ביורוליג, החתימה את ג'ף טראפנייה, ששיחק בעונה שעברה באולקר הטורקית והמתפרקת. טראפנייה, 27, 1.92 מטר, שיחק בנאפולי בעונת 2004/5, שוחרר במהלכה והוחזר כעבור חודשיים. לפני שנה רשם האמריקאי ממוצעים של 10.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ביורוליג, במדי אולקר.

בינתיים האריכה הקבוצה האיטלקית את חוזהו של מייקל מורנדאיס הצרפתי יליד גוואדלופ (27, 1.98), המכונה על ידי אוהדי הקבוצה "אייר פראנס". מורנדאיס היה מהשחקנים המצטיינים של נאפולי בעונה שעברה, וב-42 משחקי ליגה קלע 12.7 נקודות ואסף 5 ריבאונדים.

סקיילס באריס סלוניקי

אריס סלוניקי, שתשוב בעונה הבאה למפעל האירופאי המרכזי, היורוליג, החתימה את הגארד האמריקאי אלכס סקיילס.

סקיילס, 28, 1.93 מטר, שיחק מפברואר האחרון בריאל מדריד וב-8 משחקי יורוליג בקבוצה רשם ממוצע של 8 נקודות למשחק. בקריירה הענפה שלו הוא עבר גם בליגה הסינית, בליגה הארגנטינאית, ובקבוצות ה-NBA סן אנטוניו, יוסטון וניו ג'רזי.

קלימאמיו ממשיכה במסע הרכש

אחרי שבימים האחרונים החתימה קלימאמיו בולוניה את הפורוורד, פרסטון שאמפרט והסנטרים, ואסקו אבטימוב וג'יימס תומאס, התפנו בקבוצתו החדשה של דייויד בלות'נטאל לחזק גם את החלק האחורי.

אתמול (רביעי) החתימה הקבוצה שני שחקנים חדשים: סטפן המאן וקריסטאפס יאניצנוקס. המאן, 25, 1.90 מטר, שחקן נבחרת גרמניה, שיחק כל הקריירה בבאמברג ובשנה שעברה קלע 5.8 נקודות ב-10 משחקים ביורוליג. יאניצנוקס הלטבי משחק כמספר 2 קלאסי. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקאפו ד'אורלנדו האיטלקית, ובליגה המקומית נהנה ממוצע של 12.6 נקודות למשחק, ו-36 אחוזים מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully