וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסיניו: "קאקה רוצה לריאל"

3.8.2006 / 13:29

מגינה הימני של האימפריה הספרדית שוחח עם חברו לנבחרת ברזיל, והתרשם שהוא רוצה להגיע לקבוצתו. אז'אלה ביקש לעזוב את ולנסיה

סיסיניו, מגינה הימני של ריאל מדריד, סבור שקאקה רוצה לעבור לקבוצתו ממילאן. סיסיניו טען שדיבר עם חברו לנבחרת ברזיל ביום שני: "שאלתי אותו אם החדשות על כך שהוא עוזב את מילאן הן נכונות, והוא סירב להגיד לי. אני חושב שאם הוא יגיע לריאל זה יהיה נפלא. לכל השחקנים יש שאיפות להגיע לקבוצות גדולות, וקאקה לא שונה. הוא רוצה להגיע לריאל מדריד".

אתמול (רביעי) התבטא גם נשיאה הנבחר של ריאל, רמון קלדרון, בסוגיית הקשר הברזילאי: "אני עדיין מקווה שהוא יגיע אלינו. אני מאמין שזה אפשרי".

דושר בדרכו לווסטהאם

התקשורת הספרדית מדווחת שקשרה הארגנטינאי של דפורטיבו לה קורוניה, אלדו דושר, בדרכו החוצה מהמועדון, ככל הנראה לווסטהאם האנגלית.

על פי הדיווחים, דפור נתנה לקשר האחורי רשות לחפש לעצמו קבוצה חדשה, אבל תדרוש עבורו כ-6 מיליון ליש"ט. בעבר כבר נקשר שמו של דושר למספר קבוצות אנגליות ביניהן ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם.

אז'אלה ביקש לעזוב את ולנסיה

בלמה הארגנטינאי של ולנסיה, רוברטו אז'אלה, רוצה לעזוב את הקבוצה. אז'אלה שוחח עם נשיא המועדון, חואן סולר, על הארכת חוזהו שמסתיים בקיץ הבא, אבל השיחה הגיעה לטונים צורמים, ולא הושגה הסכמה בין השניים.

"דיברנו על התנאים הכספיים כבר במאי", סיפר אז'אלה, "אבל מה שהוא מציע לי עכשיו נמוך בהרבה ממה שסיכמנו עליו אז. כל המצב הזה לא נעים ומלחיץ, והאופצייה הטובה ביותר עבורי היא לעזוב".

ויאריאל כבר הגישה לשכנתה הצעה של 3 מיליון יורו עבור הבלם בן ה-33, אבל ולנסיה דחתה אותה בטענה כי היא נמוכה מדי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פיקה הושאל לסראגוסה

ריאל סראגוסה, אליה הגיעו הקיץ אנדרס ד'אלסנדרו ופאבלו איימאר, ממשיכה להתחזק, ואתמול (רביעי) שאלה את הבלם המבטיח ג'ראר פיקה ממנצ'סטר יונייטד.

ליונייטד יש ארבעה בלמים מובילים בדמותם של ווס בראון, ריו פרדיננד, נמנייה וידיץ' ומיקאל סילבסטרה, ומאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון, רוצה שהקטאלוני הצעיר, שהצטיין לאחרונה באליפות אירופה עד גיל 19, יצבור נסיון. סוכנו של פיקה, ארתורו קנאלס, החמיא לפרגוסון: "הוא מאמין בילד ונתן לו את האפשרות להתקדם בספרד".

כחלק מההסכם שנחתם בין היונייטד לסראגוסה, הוחלט שאם פיקה לא ישחק לפחות ב-20 משחקים במדי הקבוצה הספרדית, זו תאלץ לשלם קנס גבוה לקבוצה האנגלית, מה שככל הנראה מבטיח שהוא ישותף הרבה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully