וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון בונים למרות הלחימה

שגיא ניר

3.8.2006 / 12:40

גליל עליון במשא ומתן עם מורן רוט, שאמור להשלים שלישיית רכזים ישראלית, ומחכה לעומרי לכספי: "אם יבוא, זה יהיה במקום זר"

על רקע המצב בצפון, ממשיכים בהפועל גליל עליון את ההכנות לעונה הבאה, כשהדגש כרגע הוא על השלמת הסגל הישראלי.

השחקן הבכיר ביותר שנמצא על הכוונת של הקבוצה הצפונית הוא רכז סגל הנבחרת מורן רוט, שנמצא בעיצומו של משא ומתן עם הקבוצה. לרוט, שלא ימשיך העונה בראשון לציון שצירפה במקומו את עודד שעשוע, הצעות נוספות, אבל בגליל מאמינים שהוא ינחת לבסוף אצלם. "מורן רוט קיבל מאיתנו הצעה מאוד יפה, ובגליל נוכל לשדרג אותו כמו שעשינו עם ליאור אליהו", אומר מנהל הגליל עמית גל, שמוסיף: "אחרי שנה בגליל, רוט יוכל לשלש את השכר שלו במקום אחר".

בגליל מעוניינים לבנות סגל שמתבסס על שלושה רכזים ישראלים, ורוט אמור להתחלק במעמסה עם ליאור ליפשיץ ויוגב אוחיון. לקבוצה עשוי להצטרף ערן אסנטי, כוכב תיכון שרת נתניה ואולי גם נועם מטלון מבני השרון ונבחרת העתודה.

במידה ואופציית רוט לא תצא לפועל, עשויים בגליל להחזיר לשורותיהם את אבי בן שימול ששיחק בעונה שעברה ברמת גן. המשא ומתן עם אבישי גורדון לא מתקדם בינתיים, ובגליל מצפים להחלטה סופית של מכבי תל אביב בעניין עומרי כספי. "אם נביא את עומרי כספי, זה יהיה במקום זר", אמר גל.

בעקבות החתמתם של סשה בראטיץ' ואילון זגורי, מעוניינים בגליל לצרף שני פורוורדים זרים, אך אם תצלח החתמתו של כספי ועם צירופו הצפוי של ולאדי ירמישין עשויים בקבוצה ללכת על פורוורד זר אחד בלבד. במקביל, הקבוצה קרובה לסיכום עם גארד צעיר ממזרח אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully