וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם האנגלים מדברים על פייר פליי, שיתנהגו בהתאם"

רומן רוזנבלט

3.8.2006 / 11:01

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, תוקף את ליברפול, שחוששת להגיע לישראל. אולארה התאושש מהפציעה ויהיה כשיר לאנפילד, קייסי לא

מכבי חיפה קיימה היום (חמישי) אימון אחרון לקראת משחק גביע הטוטו בשבת מול מכבי נתניה. חוץ משלומי ארבייטמן, שסובל ממתיחה קלה במפשעה, קיימה האלופה אימון מלא, כולל אדורם קייסי ורפאל אואלרה. רוני לוי, מאמן הקבוצה, העריך שהבלם הצ'יליאני יהיה כשיר למשחק מול ליברפול, בעוד שהסיכוי לשיתופו של קייסי קטן. הקבוצה תערוך מאוחר יותר היום ביקור פצועים בבית החולים רמב"ם.

דקל קינן אמר לקראת שבת: "כיף לחזור לקהל של נתניה ואני מקווה שהנקודות יחזרו איתנו". לגבי ליברפול, אמר הבלם: "אני אשקר אם אומר שאנחנו לא חושבים על ליברפול. לא נרים ידיים מולם, ונעשה הכל כדי לנצח. זה מסוג המשחקים שחלמנו עליהם בילדות, ושבגללם למעשה התחלנו לשחק כדורגל".

"קשה להבין את שחקני ליברפול", המשיך קינן. "לדעתי הם פוחדים הרבה יותר מהפתעה אפשרית מאשר מהמצב. הם ניצלו את המצב כדי להרחיק אותנו מישראל ומהקהל שלנו". קינן, שצפוי לשמור על פיטר קראוץ', מצא דרך מקורית לעצור את החלוץ הגבוה: "אני אקח כסא".

גם הראש של יניב קטן בליברפול. "המשחק מול נתניה הוא הכנה טובה ונגיע מוכנים ליום רביעי", אמר הקפטן. "כשאני משחק בחיפה תמיד הולך לי מול האנגלים. מבחינת האיכויות אין ספק שליברפול עולה עלינו, אבל נס קטן יכול לעזור לנו. אנחנו לא מגיעים בשיא הכושר ויש לנו עוד הרבה עבודה. אני חושב שצריך לשחק בארץ. אם יקחו לנו גם את הכדורגל זה יהיה מאוד לא טוב".

המאמן רוני לוי לא שוכח את המשחק בשבת מול נתניה: "זה משחק ראשון במסגרת רשמית ואנחנו רוצים להתחיל את העונה ברגל ימין".

לוי, שעקב אחרי ליברפול במשחקי אימון, אמר: "גם הם נמצאים בשלב של בניית הקבוצה, וגם להם יקח זמן להתחבר. אנחנו גם לא נמצאים בשיא הכושר, אבל כל הקבוצות במצב הזה". על סירוב האנגלים להגיע לישראל, אמר המאמן: "אם האנגלים כל הזמן מדברים על עניין הפייר פליי, הם צריכים גם להתנהג בהתאם. אני מקווה שהמשחק יתקיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully