וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי סבן מתקרב לליגת האלופות

2.8.2006 / 23:44

המגן הישראלי עלה עם סטיאווה בוקרשט לשלב הבא במפעל היוקרתי. פנרבחצ'ה, הכוכב האדום, ספרטק מוסקבה, וזלצבורג גם בין העולות

תמונת שלב המוקדמות האחרון לפני הבתים בליגת האלופות הושלמה היום (רביעי). 14 קבוצות עלו לשלב הבא, שם כבר מחכות להן קבוצות חזקות יותר, בדרך לכניסה למפעל היוקרתי.

ה-כמעט הפתעה- התרחשה במוסקבה. ספרטק המקומית אירחה את שריף טיראספול ממולדובה והייתה פייבוריטית ברורה. אלא שהמולדובים ידעו לעצור את הרוסים והמשחק הסתיים בתיקו 0:0. למזלה של ספרטק, תיקו 1:1 בחוץ לפני שבוע, העלה אותה הלאה. ספרטק תפגוש בשלב הבא את סלובן ליברץ הצ'כית לקרב שאמור להיות צמוד ושקול.

מילאן, שרק היום זכתה לאישור הסופי שהיא תוכל לשחק באירופה העונה תפגוש בסיבוב הבא את הכוכב האדום בלגראד, שדילגה מעל קורק סיטי האירית. אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-0:1 לזכות הסרבים, בבית זה הלך להם הרבה יותר בקלות. שער של דז'אן מילובאנוביץ' וצמד של ניקולה זיגיץ' הענק (2.02 מטר) העניק לסרבים 0:3 ו-0:4 בסיכום.

קלמי סבן שיחק 90 דקות בניצחונה של סטיאווה בוקרשט 0:3 על גוריצה הסלובנית (0:5 בסיכום). בסיבוב הבא יפגוש הישראלי את סגנית אלופת בלגיה, סטנדרד ליאז'.

רד בול זלצבורג האוסטרית, של ג'אובני טראפטוני ולותר מתאוס אירחה את פ.צ. ציריך אחרי שהפסידה 2:1 במשחק הראשון, וניצחה 0:2 עם צמד של הגרמנים כריסטיאן טיפרט ואלכסנדר ציגלר הותיק. זלצבורג תפגוש בסיבוב הבא את ולנסיה הספרדית, ועלייה שלה תהווה הפתעה אדירה.

פנרבחצ'ה הטורקית עלתה כבר אתמול אחרי שניצחה 0:5 את טורשאבן מאיי פארו, והשלימה ניצחון 0:9 בסיכום שני המשחקים. הטורקים יפגשו לקרב מסקרן את דינמו קייב האוקראינית, שניצחה היום 0:4 את מטאלורגס הלטבית, ו-1:8 בסיכום.

לבסקי סופיה גברה על סיוני הגרוזינית 0:2 בחוץ, בדיוק באותה תוצאה בה ניצחה את המשחק הראשון. הבולגרים יתקשו הרבה יותר בסיבוב הבא, אז יפגשו את קייבו ורונה.

פ.צ. קופנהגן סיימה בתיקו 2:2 עם מיפה הפינית, אבל עלתה בזכות 0:2 במשחק הראשון. הדנים יפגשו בסיבוב הבא את אייאקס.

רוזמבורק מסלובקיה הפתיעה את דיורגארדן השבדית עם 1:3, ומחקה הפסד 1:0 מהמשחק הראשון. בסיבוב הבא יפגשו הסלובקים את צסק"א מוסקבה, שזכתה לפני קצת יותר משנה בגביע אופ"א.


רבוטניצקי ממקדוניה הביסה את דברצן ההונגרית, שסיימה את המשחק ב-9 שחקנים, 1:4 ועלתה אחרי שהמשחק הקודם הסתיים בתיקו 1:1. בסיבוב הבא היא תשחק מול ליל הצרפתית.

הארטס הסקוטית סיימה ב-0:0 עם שירוקי הבוסנית והשלימה את העבודה אחרי 0:3 בסיבוב הראשון. ההגרלה הועידה לסגנית האלופה הסקוטית את א.א.ק אתונה בשלב הבא.

לגיה ורשה דילגה בקלות מעל FH מאיסלנד עם 0:2 היום ו-0:3 בסך שני המשחקים. בסיבוב הבא היא תתקשה הרבה יותר מול שחטיור דונייצק האוקראינית.

דינמו זאגרב, שהביסה את אקראנס הליטאית 1:4 במשחק הראשון, חזרה והתעללה בה גם היום עם 2:5. הקרואטים יפגשו בשלב הבא את פיינליסטית השנה שעברה, ארסנל.

האלופה הנורבגית ולרנגה לא הצליחה למחוק פיגור של 3:1 מהמשחק הראשון מול מלאדה בולסלאב הצ'כית. המשחק בנורבגיה הסתיים ב-2:2 והצ'כים עלו לשלב הבא, שם יפגשו את גלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully