וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CAS יחליט סופית עד שבת

3.8.2006 / 19:20

המוסד הבינלאומי לבוררות ספורט, יפסוק לגבי העתירה שהוגשה על ידי ההתאחדות הישראלית עד יום שבת

ה-cas, המוסד הבינלאומי לבוררות ספורט, שאופ"א סרה למרותו, ביקש מהאחרונה להעביר אליו עד מחר את נימוקיה להעברת המשחקים מישראל, על מנת לדון בערעור על ההחלטה שהגישה התאחדות הכדורגל הישראלית. החלטת המוסד בנושא תתקבל עד מחרתיים (יום שבת).

את העתירה למוסד הנ"ל, הורתה ההתאחדות להגיש לאלתר לאחר שאופ"א החליטה להעביר מישראל את משחקיהן של בני יהודה והפועל ת"א במסגרת סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א, שיתקיימו בשבוע הבא. סמנכ"ל ההתאחדות, העו"ד אורי שילה, ששוהה בלוזאן, שוויץ, הוא שהגיש את העתירה למוסד.

אמש (רביעי), החליטה אופ"א סופית כי משחקיהן הביתיים של הפועל ת"א ובני יהודה, נגד דומז'אלה הסלובנית ולוקומוטיב סופיה בהתאמה, ייערכו במדינה נייטרלית.

מנכ"ל אופ"א לארס כריסטר אולסן הודיע ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ`ה מנחם, בפקס שנתקבל במשרדי ההתאחדות אחר הצהריים (רביעי) כי ועדת החירום של אופ"א החליטה בתום ישיבה שקיימה היום, כי הפועל ת"א ובני יהודה תארחנה את משחקיהן הביתיים בשבוע הבא במגרשים אלטרנטיביים מחוץ לישראל.

באשר למשחקי הבית של בית"ר ירושלים ומכבי חיפה במסגרת מוקדמות גביע אופ"א ומוקדמות ליגת האלופות, נכתב כי ועדת החירום תקיים דיון נוסף ביום שני ה-7.8 ותקבל החלטה בנידון.


עדכון ראשון 19:46 2/8/06
עדכון אחרון 19:20 3/8/06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully