וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברו גם את סנגל

שגיא ניר

2.8.2006 / 19:43

נבחרת ישראל המשיכה ביכולת משופרת גם מול היריבה האפריקאית, וניצחה 68:80. הלפרין קלע 18, החבורה ממשיכה לטורניר באסטוניה

נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) במאזן 1:2 את טורניר ההכנה בליטא לקראת מוקדמות אליפות אירופה. ישראל ניצחה את נבחרת סנגל 68:80 אחרי בריחה ברבע האחרון. כעת, תצא הנבחרת לטורניר נוסף, באסטוניה, שם תתמודד מול נבחרות אסטוניה, אוקראינה והונגריה.

ישראל פתחה עם שתי שלשות של שרון ששון, אבל סנגל נשארה קרובה וברבע השני עלתה ליתרון 31:38. נקודות של הלפרין, ששיחק טוב יותר מאשר מול רוסיה, עזרו לישראל לצמק את הפיגור ל-43:40 במחצית.

הרבע השלישי נפתח גם הוא עם שתי שלשות של ששון,אבל הסנגלים הוכיחו שגם הם יודעים לקלוע מחוץ לקשת ונשארו קרובים. במצב של 53:54 רצה ישראל 15:26, והשלימה ניצחון 68:80.

לישראל: יותם הלפרין 18, ג'יימי ארנולד 14 ושרון ששון 12, יניב גרין 10, משה מזרחי 7, עידו קוזי'קרו 6, ליאור אליהו 4, רביב לימונד 3, דרור חג'ג', ארז כץ וארז מרקוביץ' 2 כ"א. מורן רוט לא קלע, עמית תמיר וגיא פניני לא נרשמו בטופס.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף: "היה טורניר טוב מאוד. סנגל שיחקה את המשחק הכי טוב שלה בטורניר, עם שנייים מהכוכבים שלהם שלא שיחקו קודם. שיתפנו היום שחקנים שלא שיחקו קודם כמו ליאור אליהו ומורן רוט, ובסך הכל אני מרוצה מהמשחק של הלפרין, ארנולד, גרין וארז כץ. ארנולד והלפרין הם שחקנים פנטסטיים שהשתלבו נהדר, אבל אנחנו עדיין מקווים שמאיר טפירו, מתן נאור וליאור ליובין יוכלו לעמוד לרשותנו לקראת המוקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully