וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארה"ב פייבוריטית, אחריה הכל פתוח"

2.8.2006 / 14:38

דרק נוביצקי מנתח את סיכויי הנבחרות לקראת אליפות העולם ביפן. נבחר הסגל הארגנטינאי, ספרד וצרפת מרשימות במשחקי אימון

דירק נוביצקי, כוכבה של נבחרת גרמניה ושחקנה של הדאלאס מאבריקס, הצהיר לקראת אליפות העולם שתיפתח ב-19 באוגוסט ביפן כי ארה"ב היא המועמדת הראשית לזכייה בטורניר.

"הם הפייבוריטים. הם נבחרת מאוד מגובשת, היחיד שחסר אצלהם הוא קובי", אמר נוביצקי אחרי הניצחון של גרמניה 75:95 על קנדה במשחק אימון, "למרות זאת יש להם את דווין וויד ואת לברון ג'יימס ועוד הרבה שחקנים אחרים".

"אחריהם הכל פתוח", המשיך לנתח נוביצקי את מאזן הכוחות, "גם ספרד עם פאו גאסול תהיה חזקה מאוד, אבל הכל יכול לקרות, ואני מאמין שכל הנבחרות יכולות לנצח את כולן".

גרמניה תמודד בבית המוקדם עם ספרד, ניו זילנד, אנגולה, פנמה והמארחת יפן. ארה"ב תשחק עם איטליה, סלובניה, סנגל, סין ופורטו ריקו.

האמריקאים ערכו הלילה משחק אימון מול פורטו ריקו, במשחק שהתוצאה בו אופסה בסיום כל רבע. בסיכום הכללי האמריקאים ניצחו 82:116. קובי בריאנט הפצוע, שישב בצד והביט בחבריו, אמר: "זה מדהים, פשוט כיף לראות אותם. הם באים אליך בגלים, בלי הפסקה, מתנפלים על הכדור, עם ידיים מהירות ורגליים זריזות".

ארגנטינה שומרת על הסגל הקיים

מנו ג'ינובילי ואנדרס נוצ'יוני הם שניים מתוך עשרה שחקנים שנבחרו לסגל של נבחרת ארגנטינה, שהשתייכו גם לקבוצה שזכתה באולימפיאדת אתונה ב-2004. "אני מעדיף לא לפרק את הקבוצה הזאת, שהולכת ביחד בצורה טובה כבר כמה שנים", אמר המאמן סרחיו הרננדז.

שאר הוותיקים הם חואן פפה סאנצ'ז, קרלוס דלפינו, וולטר הרמן, לאונרדו גוטיירז, גבריאל פרננדז, לואיס סקולה, פבריסיו אוברטו ורובן וולקוביצקי. שני השחקנים החדשים שישלימו את הסגל יהיו דניאל פראבלו ופבלו פריג'יוני, שהחליפו את אלחנדרו מונטקיה והוגו סקונוצ'יני שפרשו מהנבחרת.

פפו הרננדז מרוצה מהנבחרת שלו

מאמן נבחרת ספרד פפו הרננדז היה מרוצה אחרי הניצחון של נבחרתו בטורניר באליקנטה. ספרד גברה בגמר על סגנית אלופת העולם סרביה ומונטנגרו 62:89, אחרי שניצחה לפני זה בצורה לא משכנעת את אנגולה, והרננדז אמר: "השחקנים נראו נחושים לרוץ ולעשות הגנה, אני מאוד מרוצה". חואן קרלוס נבארו ופאו גאסול בלטו עם 15 נקודות כל אחד, דארקו מיליצ'יץ' קלע 19 למפסידים.

* סנטר סיאטל סופרסוניקס, רוני טוריאף, קלע את שמונה הנקודות האחרונות של נבחרת צרפת במשחק הניצחון שלה 69:76 על קרואטיה, וכנראה הבטיח את מקומו בנבחרת הצרפתית לקראת האליפות. כוכב סן אנטוניו, טוני פארקר, הוסיף 13, והקפטן בוריס דיאו, שזכה במדי פיניקס בתואר השחקן המצטיין של העונה, הסתפק ב-10.

* יוון גברה על איטליה 63:70, עם 20 נקודות של דיאמנטידיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully