וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "נעשה דברים בלי לחץ"

מאמן מכבי ת"א הוצג רשמית יחד עם עוזריו במהלך יום כיף שערכה הקבוצה בהדר יוסף לילדי הצפון, ונשמע אופטימי: "נבנה קבוצה חדשה"

ברני ארדוב

פחות מיממה לאחר שנחת בישראל, הוצג מאמן מכבי ת"א, נוון ספאחיה, יחד עם עוזריו גיא גודס ודני גוט באופן רשמי בפני אנשי התקשורת, במהלך יום כיף שארגנה הקבוצה לידי הצפון במתחם הספורט בהדר יוסף.

"נקווה שהמלחמה תסתיים בקרוב", אמר ספאחיה. "כרגע קשה לנו להביא שחקנים. לילדים בישראל יש זכות לגדול בשקט, כמו לכל הילדים האחרים. בנוגע לרכש, כמו שאמרתי אתמול, אנחנו נעשה את הדברים לאט ובלי לחץ. נבנה קבוצה חדשה".

"אנחנו נמצאים במצב של לחימה", הוסיף היו"ר שמעון מזרחי באשר למצב הביטחוני הרעוע. "אם לא נסיים עם זה עכשיו, נצטרך להתחיל מחדש בעוד שישה חודשים. המלחמה בלבנון צריכה להסתיים, גם אם זה ייקח עוד שבועיים או שלושה. עניין השחקנים הוא משני, למרות שיש שחקנים שמוכנים לבוא לכאן גם במצב הנוכחי. נביא לפחות שני זרים נוספים. העונה נפתחת מאוחר, כך שאנחנו לא דחוקים בזמן".

גיא גודס, שישמש בעונה הבאה כעוזר המאמן הראשון: "דיברתי עם ספאחיה לא מעט פעמים בזמן האחרון וזה נראה כאילו אנחנו מכירים כמה שנים. הוא אדם שכיף לעבוד איתו. זאת עובדה בשטח שהשחקנים הזרים לא ששים להגיע כרגע, אבל זו לא בעיה רק שלנו אלא של כל הספורט הישראלי".

"אני מאמין שנמצא את המחליפים המתאימים לאלו שעזבו", סיכם גודס. "אין וואקום בכדורסל. אחרי קטש בא אריאל מקדונלד, אחרי מקדונלד שאראס, אחרי האפמן הגיע וויצ'יץ'. יהיה בסדר".

צילם וערך: אמיר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully