וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו מינג צפוי לשחק בנבחרת סין

2.8.2006 / 9:44

טוען שהוא ב"80 אחוז יכולת", וישתתף באליפות העולם. הרינגטון יפטר את סוכנו, דווין ג'ורג' סיכם בדאלאס ורדיק יישפט בסוף החודש

יאו מינג, הסנטר של יוסטון שסבל משבר ברגלו, החלים כמעט לחלוטין, וצפוי ליטול חלק במשחקי נבחרת סין באליפות העולם ביפן, שתתקיים החודש. "אני לא 100 אחוז, אבל כרגע אני מרגיש שהגעתי ל-80 אחוז", אמר השחקן, "אני חושב שההתאוששות שלי הייתה קצרה מהצפוי והייתה טובה מאוד".

דאלאס הגיעה לסיכום עם הסמול פורוורד דווין ג'ורג', שבשבע שנותיו ב-NBA שיחק בלוס אנג'לס לייקרס וזכה עמה בשלוש אליפויות. ג'ורג' סיכם בקבוצה לשנתיים, עבור סכום של כשני מיליון דולר לעונה. "זו עסקה טובה לדאלאס, הוא שחקן שיתאים לאייברי ג'ונסון", אמר סוכנו של ג'ורג', מארק בארטלסטיין. ג'ורג' קלע 6 נקודות וקטף 3.3 ריבאונדים למשחק במדי הלייקרס.

אל הרינגטון מתעתד לפטר את סוכנו, אנדי מילר. הרינגטון, שבשנתיים האחרונות שיחק באטלנטה, חיפש עסקת "חתום וסע" (חתימה ומייד לאחריה טרייד) בחזרה לפייסרס, אבל העיכוב במגעים עלה לו על העצבים. אבל הפיטורים לא בהכרח יקדמו את המו"מ, אלא להיפך: על פי חוק, מרגע שהפיטורים הופכים לרשמיים, על הרינגטון לחכות 15 יום עד למינויו של סוכן חדש. ההשערה הייתה שאטלנטה תחתים את הרינגטון על חוזה בן 57 מיליון דולר לשש שנים ותשלח אותו לאינדיאנפוליס, מה שלא קרה והקפיץ לברנש את הפיוז.

ג'יי ג'יי רדיק, שנתפס בחודש שעבר על נהיגה בשכרות, יישפט ב-29 באוגוסט, מה שאומר שיצטרך בחודש הקרוב להמשיך לקחת טרמפים בגלל שלילת הרשיון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully