וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את דיוויד בלאט

שגיא ניר

1.8.2006 / 20:21

אחרי התבוסה לליטא ניצחה הנבחרת 81:83 את רוסיה אחרי הארכה, משחק נהדר ליניב גרין. צביקה שרף: "הטורניר הוא אמצעי ולא מטרה"

יום אחרי התבוסה לנבחרת ליטא, השיגה נבחרת ישראל ניצחון חשוב, במיוחד מוראלית, 81:83 על נבחרת רוסיה לאחר הארכה. רוסיה של דיוויד בלאט, שהביסה אתמול את סנגל, היתה בפיגור לאורך כל דקות המשחק, ונוצחה למרות שעלתה ליתרון ראשון בהארכה.

ישראל פתחה את המשחק מצוין, והגיע ליתרון שיא של 15 נקודות במחצית הראשונה (21:36) עם דקות טובות של הלפרין ויניב גרין. אז חזרו הרוסים למשחק, וצימקו עד 33:42 לישראל במחצית.

ישראל שמרה על פער דו ספרתי במחצית השניה, אבל במצב של 49:60 רצו הרוסים 8:19 כשביקוב משווה מהקו ל-68:68 34 שניות לסיום. בהארכה עלו הרוסים ליתרון ראשון במשחק (68:70), אבל שלשות של ארנולד והלפרין החזירו את ישראל ל-72:78 בדרך לניצחון.

הרבו לקלוע לישראל: יניב גרין 22, ג'יימי ארנולד ושרון ששון 16 כ"א, עמית תמיר ויותם הלפרין 8 כ"א, דרור חג'ג' וגיא פניני 4 כ"א, רביב לימונד וארז מרקוביץ' 2 כ"א, ארז כץ 1.

מאמן הנבחרת צביקה שרף השאיר הערב מחוץ ל-12 את עידו קוז'יקרו ומשה מזרחי, כשגם ליאור אליהו ומורן רוט לא שיחקו. "קצת חרגנו היום בדקות שתיכננו לתת לשחקנים כי היה חשוב לנו לנצח בשביל המוראל. שיחקנו טוב מאוד שלושה רבעים וברביעי היתה קצת נפילה וגם החטאנו הרבה קליעות עונשין. אני מרוצה מההתקדמות ביחס לאתמול".

לקראת המשחק מחר (18:15) מול סנגל אמר שרף: "אנחנו לא נזלזל בסנגל למרות שהיא נראית קצת יותר חלשה. אנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם כי הטורניר הזה הוא אמצעי ולא המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully