וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה נחת באזור הקרבות

מאמן מכבי ת"א הגיע לארץ: "אני לא יכול לדבר על השחקנים שאנחנו רוצים, כי מנסים לקחת לנו אותם". רון מרסר מתקרב לנוקיה

כחודש ימים לאחר שמונה רשמית למאמן מכבי ת"א, נחת היום (שלישי) אחר הצהריים נוון ספאחיה בישראל והתקבל בנמל התעופה על ידי מספר רב של אוהדים ואנשי תקשורת. "אני מודה לכולם על קבלת הפנים. לא ראיתי אף פעם דבר כזה", אמר ספאחיה הנרגש. "צפויה לי הרבה עבודה בזמן הקרוב. יהיה קשה מאוד לשחזר את מה שעשה כאן פיני בשנים האחרונות, אבל זו המטרה".

"אני לא יכול לדבר על השחקנים שאנחנו רוצים, כי כל הזמן מנסים לקחת לנו אותם, אבל אני כן יכול להבטיח שגם בעונה הבאה תראו מכבי ת"א חזקה", אמר הקרואטי, כשנשאל באשר לשחקני החיזוק שעתידים להצטרף. "לא נרוץ לשום מקום, נעשה הכל לאט לאט. לא חתמתי על חוזה עם השחקנים שעזבו, חתמתי על חוזה עם מכבי. ננסה להחתים שחקנים אחרים, בתקווה שעוד השבוע. אני חוזר ואומר שמכבי ת"א תמשיך להיות קבוצה חזקה".

באשר ליותם הלפרין, הוסיף ספאחיה: "אמרתי לו שאני רוצה אותו. אני מקווה ומאמין שיותם יהיה בקבוצה".

יואב בורוביץ' ו-ורד כהן מ"הארץ" מוסיפים: מכבי תל אביב שוקלת ברצינות להחתים את רון מרסר, סקנד-גארד בן 30 שנעדר יותר משנה וחצי בשל פציעה.

מרסר, שכיכב במכללת קנטאקי ונבחר שישי בדראפט של 1997, פתח את הקריירה נהדר בבוסטון סלטיקס (17 נקודות למשחק בעונתו השנייה), אך מאז הוחלף בשישה טריידים וסבל מירידה תלולה ביכולתו. בעונת 2003/2004 שיחק 18 משחקים בלבד במדי ניו ג'רזי וקלע בממוצע 7.6 נקודות.

עדכון ראשון: 1.8.06, 16:15
עדכון אחרון: 2.8.06, 07:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully