וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ושוב אורטיז

1.8.2006 / 14:57

הסלאגר של בוסטון ירה הומר בן שלוש ריצות וניצח את קליבלנד 8:9. אוקלנד ניצחה את האיינג'לס, דטרויט הפסידה לטמפה ביי

בוסטון - קליבלנד 8:9

דייויד אורטיז עשוי בהחלט לזכות השנה בתואר מלך ההומראנס. העובדה שהוא חבט לצמד הומרים, ה-36 וה-37 שלו, לא ממש מפתיעה. וכמוה גם לא העובדה שאחד מהם היה הומר מנצח, יומיים אחרי שחבט את הכדור שניצח גם את האיינג'לס, הציל אורטיז את דייויד וולס, שחזר לגבעה ולא הרשים, בלשון המעטה. וולס הרשה שמונה ריצות ב-4.2 אינינגים, והרד סוקס מצאו עצמם בפיגור 8:6. עד שבא אורטיז וירה בומבה מידיו של פאוסטו קארמונה. יום גדול של קייסי בלייק, עם שני הומרים וחמישה ריביז, לא עזר לאינדיאנס. קייל סניידר הגיש היטב את החצי השני של המשחק לבוסטון, הרשה חבטה אחת והכיש שישה חובטים ב-4.1 אינינגים. הומרים גם למני רמירז ולווילי מו פניה מבוסטון.


בולטימור - סיאטל 10:5

המארינרס ינסו לנצל את ההתכתשות בין אוקלנד לאיינג'לס בסדרה ביניהן כדי להיכנס בגדול לתמונת המקום הראשון במערב. שלוש חבטות ושני ריביז לחוזה לופז, כשחוליו מתיאו זוכה בניצחון. הומרים לריצ'י סקסון ולקנג'י ג'וג'ימה מסיאטל. בראיין רוברטס, מלווין מורה וניק מרקאקיס חבטו אל מחוץ לגדר באוריולס.


טמפה ביי - דטרויט 3:7

הדוויל רייז הציגו הופעה דומיננטית של קייסי פוסום, שלא פחד בכלל מהליינאפ המפחיד של דטרויט וירה לשיא קריירה של עשרה חשמולים בשבעה אינינגים. דיימון הולינס וטראוויס לי עם הומרים לדוויל רייז, קרייג מונרו ודמיטרי יאנג עשו זאת עבור הטייגרס.


מינסוטה - טקסס 2:15

הריינג'רס הולכים מדחי אל דחי, בעוד הטווינס מתעקשים להשאר בתמונת המרכז, ונעזרים ביום מצוין של טוריי האנטר, עם הומר וארבעה ריביז. קרלוס סילבה הגיש שבעה וניטרל ארבעה, וג'וש רייב הוסיף הומר משלו. מארק טשיירה עם הומר מספר 15 לריינג'רס.


קנזס סיטי - וייט סוקס 8:4

הגרביים בתקופה לא טובה, אבל הומרים של ג'ו קרידי ואלכס סינטרון סייעו לשמונה ריצות בשלושת האינינגים הראשונים, ולניצחון של חוזה קונטרראס, עם שבעה ושלושה. שלושה אינינגים לרונלוויס הרננדז בהפסד.


איינג'לס - אוקלנד 3:1

האייז פתחו את הסדרה הנוכחית עם יריבתם העיקרית בבית בניצחון, כשדן הארן נותן הופעה יפהפייה ומגיש פנינה של תשעה אינינגים וחמש קטילות. מולו עמד ארווין סנטנה במשחק מצוין של שמונה אינינגים, אבל הומר שהרשה לג'יי פייטון באינינג השביעי עשה את ההבדל במשחק. האייז ביתרון משחק וחצי על האיינג'לס ו-3.5 על סיאטל.

יתר התוצאות:

קולורדו - מילווקי 2:4

סן פרנסיסקו - וושינגטון 10:7

קאבס - אריזונה 15:4 (ניצחון מספר 12 לברנדון ווב, שני הומרים לאורלנדו הדסון)

פילדלפיה - פלורידה 15:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully