וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מצאנו פיתרון לנושא טפירו"

צביקה שרף מודע לבעיות אחרי ההפסד לליטא 87:67, ומחכה למפגש הערב עם רוסיה של בלאט. הלפרין קלע 21 נקודות במחצית אחת

נבחרת ישראל בכדורסל קיימה אתמול (שני) את משחק האימון הראשון שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה באוגוסט. הנבחרת, שמשתתפת בטורניר מרובע בוילנה, ליטא, פגשה במשחק הראשון את המארחת, עם סימאס יסאיטיס, הרכש החדש של מכבי ת"א, ונוצחה 87:67.

הליטאים הובילו כמעט לאורך כל המשחק, אלא שבמשך שלושת הרבעים הראשונים, ישראל הצליחה לשמור על פיגור סביר ובסיום הרבע השלישי הניצחון עוד נראה אפשרי. ברבע הרביעי, המארחים הגדילו את הפער ולא השאירו סיכוי לשחקניו של צביקה שרף, ששיחקו ללא מאיר טפירו שנשאר בארץ והפסידו בסופו של דבר 87:67.

יותם הלפרין, שהצטרף לנבחרת רק לקראת הנסיעה, שותף במחצית השנייה, בה הצטיין עם 21 נקודות, כולל 5 מ-6 בנסיונות לשלוש נקודות. ג'יימי ארנולד הוסיף 13 ושרון ששון סיים עם 12 נקודות. עוד קלעו לנבחרת: ארז מרקוביץ' 6, יניב גרין 5, רביב לימונד ועידו קוז'יקרו 4 כ"א, דרור חג'ג' 2. בצד הליטאי בלט בחולשתו סימאס יסאיטיס, שלא קלע.

רוסיה של דייויד בלאט, שתשחק הערב מול ישראל, הביסה במשחק השני את סנגל 44:66.

צביקה שרף אמר בסיום ההפסד לליטא: "היו דברים טובים והיו דברים רעים. ידענו שאנחנו הולכים למשחק ראשון מול הקבוצה הכי טובה שנפגוש בהכנות, והאמת שהתוצאה הסופית לא היתה צריכה להיות כזו אבל למרות התוצאה חלק מהמשחק שלנו הפתענו את עצמנו".

הערב תפגוש הנבחרת את רוסיה של דייויד בלאט. לגבי המפגש הזה אמר שרף: "ראינו את הרוסים נגד סנגל, מדובר בקבוצה טובה, אתלטית, נקווה שנשחק היום קצת יותר טוב מאיך ששיחקנו אתמול. לא ניסטה מהקו שלנו ואף שחקן אצלנו לא ישחק יותר מ-22-23 דקות. נמשיך לנסות הרכבים. בינתיים לא מצאנו פיתרון לנושא טפירו, אבל גם על זה נתגבר. יש כאן שחקנים שמשחקים פעם ראשונה בנבחרת או ברול חשוב בנבחרת, שחקנים שנמצאים בכושר גופני פחות טוב והם צריכים להשתפר. אנחנו נמשיך להתאמן ויהיה בסדר".

עדכון ראשון: 31.7 22:37
עדכון אחרון: 1.8 11:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully