וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס מרין יחתום במכבי נתניה

רומן רוזנבלט

31.7.2006 / 21:44

בלם וקפטן נבחרת קוסטה ריקה במונדיאל האחרון יגיע ארצה לבדיקות רפואיות ולחתימה על חוזה. גם אורן זיתוני מצטרף לסגל של גוטמן

קפטן נבחרת קוסטה ריקה במונדיאל, הבלם לואיס מרין, יגיע בימים הקרובים ארצה לבדיקות רפואיות ולחתימה על חוזה במכבי נתניה לעונה הבאה. המאמן אלי גוטמן עקב בתקופה האחרונה אחרי השחקן במסגרת שלושת המשחקים בהם שיחק בנבחרתו במסגרת המונדיאל. המועדון הגיע להבנות כספיות עם השחקן, שכאמור אמור להגיע בימים הקרובים לבדיקות רפואיות וחתימה על חוזה. אגב, החתמתו הצפויה מורידה ככל הנראה מסדר היום את סוגיית אריק בנאדו.

מרין (אשר יחגוג בחודש הבא יום הולדתו ה-32) הוא קפטן נבחרת קוסטה ריקה, אשר בשני המונדיאלים האחרונים לא החמיץ דקת משחק. הוא מתנשא לגובה של 1.80 ושוקל כ-78 ק"ג, ונחשב לבעל נוכחות פיזית ומבנה גוף מרשים.

הוא החל את הקריירה שלו בקבוצת דפורטיבו כרמליטה מקוסטה ריקה בשנת 92/93. לאחר עונה עבר לשחק בקבוצת הצמרת דפורטיבו אלא חואלנסה וקיבל זימון ראשון לנבחרת כשעוד לא מלאו לו 19. מאז, הופיע מרין 123 פעמים במדי הנבחרת, בהן גם כבש 5 שערים. הוא שיאן ההופעות של נבחרתו והיה גם לשחקן הראשון ממרכז אמריקה שמגיע ל-100 הופעות בינלאומיות.

בשנת 1998 עזב מרין לראשונה את קוסטה ריקה ועבר לשחק בקבוצת אוניברסידד סן קרלוס מגואטמלה, עונה לאחר מכן שיחק בקבוצת ריבר פלייט מונטבידאו מאורגוואי. בשנת 2000 חזר הביתה וחתם שוב באלחואלנסה בה הוא משחק עד היום. הוא זכה עם אלחואלנסה בשבע אליפויות קוסטה ריקה וב-3 תארים בטורנירי מרכז אמריקה.

לקראת המונדיאל תיארו את יכולתו אתרים בכירים שונים. BBC: "מדובר בשחקן עם החזקת הכדור הטובה ביותר שיש בקוסטה ריקה. רגוע תחת לחץ ויודע תמיד לחלץ את עצמו מצרות עם מסירה חכמה". סקיי ספורט: "הוא היה סלע יציבות בקמפיין העלייה למונדיאל וקבע לעצמו מעמד של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של קוסטה ריקה".

מי שיצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה הוא הקשר אורן זיתוני (30). מחר תתקיים בקופסא בדיקה של משטרה נתניה שמטרתה לבחון באם תוקנו הליקויים לקראת משחק גביע הטוטו בשבת מול מכבי חיפה. את המשחק יאבטחו 60 שוטרים ו-30 סדרנים, והשערים ייפתחו כשעה וחצי לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully