וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' מגלה את הקלפים

ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

31.7.2006 / 18:50

השוער מגיב לתקרית עם רוני לוי, שהחלה בעקבות משחקי קלפים: "הביקורת שלו הייתה לא מקצועית". סואן מוכן למלחמה על ההרכב

מכבי חיפה נחתה היום (שני) בישראל לאחר שסיימו מחנה בן שבוע ימים באוסטריה, כהכנה לקראת משחק גביע האלופות. עם הקבוצה לא נחת המאמן רוני לוי, שהמשיך ישירות לשוויץ על מנת לחזות במשחק האימון בין ליברפול לגראסהופרס.

ניר דווידוביץ' התייחס היום בשדה התעופה לתקרית במחנה האימון עם המאמן רוני לוי: "דברים כאלה קורים בקבוצה. אני ורוני פתרנו את זה בשיחה, ועכשיו יש משחק חשוב שצריך להתרכז בו. אני מעדיף להשאיר בחדר את מה שהיה בינינו, לא היו לי אף פעם בעיות משמעתיות, ואני מעדיף להמשיך הלאה".

נודע כי התקרית בין המאמן לבין דוידוביץ' החלה בעקבות משחק קלפים. רוני לוי נכנס לאחד מחדרי השחקנים באחד הלילות, וראה את דוידוביץ' משחק קלפים עם ליאור רפאלוב ותום אלמדון. המאמן ביקש מהשחקנים להפסיק את המשחק ולהתפזר, ודוידוביץ' ענה לו בכמה משפטים מיותרים בנימה שהרגיזה את המאמן. לוי זעם, דוידוביץ' הושעה, והיום אמר השוער: "הביקורת של רוני לא הייתה מקצועית, אני יודע מה אני שווה ומה היה מתחילת העונה. טעויות הן חלק מהמקצוע של שחקן כדורגל, ובסופו של דבר התיק בשערים שסופגים תמיד נופל על השוער. יש לי ביקורת עצמית גבוהה, ואני מקווה לתקן את מה שלא בסדר".

עבאס סואן אמר כי "לא חשוב לנו הניצחון מול מיורקה בשבוע שעבר, אלא העובדה שאנחנו יותר טובים מאשר כשיצאנו למחנה. אנחנו מוכנים לקרב החשוב מול ליברפול, ואני מקווה שנעשה לכולם במדינה קצת שמחה על הלב.

"אני יודע שיש לנו בקישור האחורי את דירסאו ואת אנדרסון, שהם שחקנים מעולים, אבל אני אוהב אתגרים. מי שהכי טוב ישחק. כבוד לי להיות חלק מהקבוצה הנפלאה הזאת".

דקל קינן סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי וייבדק מחר. הערכה היא כי הוא יצטווה לנוח מספר ימים, ויוכל לקחת חלק משחק גביע הטוטו בשבת מול מכבי נתניה. רפאל אולארה ממשיך להתאושש מהנקע בקרסול, וגם הוא צפוי לשחק.

בקבוצה מרוצים מקצב החלמתו של חאבייר דירסאו, שעבר ניתוח בקע. אתמול שיחק הברזילאי 80 דקות במשחק הניצחון מול פאניוניוס היוונית, והוא עתיד להיות כשיר כמעט לחלוטין למשחק מול ליברפול.

לעומתו, ייעדרו בוודאות אדורם קייסי, הסובל מכאבים בשריר הירך האחורי, ועדן בן בסט, שעבר אף הוא ניתוח בקע.

בוזגלו ובנאדו מחכים להתפתחויות

המשחק של מכבי חיפה מול הנבחרת הצעירה, שהיה אמור להתקיים ביום רביעי הקרוב, בוטל, ולמעשה המשחק מול מכבי נתניה בגביע הטוטו יהיה האחרון לפני המשחק מול ליברפול. הקבוצה תחזור להתאמן ביום רביעי במלון "דן" קיסריה.

במקביל להכנות למשחקי ליגת האלופות, נראה כי בקרוב עשויות להיות התפתחויות בסוגיית מאור בוזגלו. כזכור, חיפה הציבה בפני אביו של בוזגלו, יעקב, שתי אופציות עיקריות: השאלת השחקן לעונה לקבוצה שתרצה בכך, או מכירת חצי מכרטיסו של מאור בוזגלו בסכום של 400 אלף דולר. יעקב בוזגלו הגיב לעניין: "כל פתרון שיימצא כדי להוציא את בני ממכבי חיפה הוא מבורך. אני עדיין מחכה למכתב שבו יפורט באופן רשמי אותם תנאים שהוצגו בפניי לפני יותר משבוע. כאשר זה יקרה, אני מקווה שנמצא פתרון". לדבריו, מאור רוצה לזרז את המגעים שהוא מקיים עם מספר קבוצות בכירות באירופה.

בוזגלו האב אף התייחס למקרה דוידוביץ' בהקשר האישי שלו: "מבלי לדעת מה קרה בין רוני לוי לניר דוידוביץ', הרי שמה שמאור עשה במחנה האימונים הראשון הוא אפילו לא אלפית ממה שקרה עם ניר. אבל בני נענש כבר שלושה שבועות ויושב בבית, ואילו דוידוביץ' חזר אחרי שלוש שעות. ניתן לראות את המגמה שיש במכבי חיפה כלפי צעירים, וזה חייב להדליק נורה אדומה אצל כל צעירי הקבוצה". כמו כן נודע כי יעקב בוזגלו שוקל לקיים בימים הקרובים מסיבת עיתונאים. דובר הקבוצה, רועי דניאל, מסר בתגובה: "הדברים לא ראויים להתייחסות".

ביממה הקרובה עשויות להיות התפתחויות בסוגיית אריק בנאדו. נראה כי המגעים מול הקבוצות המעוניינות בשחקן נכנסות לישורת אחרונה והחלטתו של בנאדו ופרקליטו, עו"ד רני פינגרר, לגבי הקבוצה בה ישחק עשויה להתקבל בקרוב מאוד.

המשחק הראשון של מכבי חיפה מול ליברפול יתקיים באיצטדיון אנפילד בשבוע הבא, ה-9 באוגוסט, בשעה 22:05 שעון ישראל. באתר הרשמי של ליברפול פורסמה היום כתבה מעיתון "דיילי פוסט" הליברפולי, על כך שבקבוצה ממתינים בדריכות להחלטת אופ"א ביום רביעי הקרוב לגבי משחק הגומלין, כאשר האנגלים מקווים שיועבר למגרש ניטרלי. בכתבה מודגש כי לא ניתן להעריך כעת אם בעוד שלושה שבועות המלחמה לא תידרדר למצב שבו קיום המשחק גם באזור המרכז לא יהווה סכנה גדולה ולכן יש להעבירו מישראל. נראה כי בעיתונות האנגלית מעורים היטב בהתרחשויות הפנימיות בישראל, שכן צוין בכתבה על כוונת התאחדות הישראלית להעתיק את משחק גביע הטוטו של מכבי חיפה מול מכבי נתניה לנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully