וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גולמאץ' בירושלים

שגיא ניר

31.7.2006 / 16:30

הפורוורד הסלובני-קרואטי של אוראל גרייט חתם במלחה לשנתיים. בירושלים מתלבטים האם לצרף רכז זר, או להישאר עם חג'ג' כמוביל

הפועל ירושלים צירפה היום (שני) לשורותיה באופן רשמי את יוריצה גולמאץ', פורוורד סלובני-קרואטי ששיחק בעונה שעברה באוראל גרייט הרוסית. הוא חתם על חוזה לשנתיים, עם אופציה לסיום ההתקשרות בתום שנה אחת.

אחרי משא ומתן לא ארוך החליט השחקן להצטרף לקבוצה, אחרי עונה בה זכה בגביע האתגר של פיב"א עם אוראל גרייט תחת שרון דרוקר ומתן חרוש, שיהיה העונה בצוות האימון של ירושלים.

גולמאץ' (29, 209), ששיחק בעבר באולימפיה לובליאנה, ציבונה זאגרב ואפס פילזן, אמר לאתר הרשמי של ירושלים: "שמעתי הרבה על המועדון ממתן חרוש. אני יודע על השאיפות של המועדון ומאמין שאוכל לתרום להם. אני שמח להצטרף למועדון כמו הפועל ירושלים".

עם צירופו של גולמאץ', נותר סימן שאלה סביב מועמדותו של עמית תמיר, שבמידה ויחתום בקבוצה ידחוק הצידה את יוני ניר. אבל השאלה המעניינת יותר היא לגבי זהות הרכז. אחרי החתמת חג'ג', עולים קולות בירושלים הטוענים כי יש לתת לחג'ג' את המפתחות ולא להביא רכז זר, שיהיה החמישי של הקבוצה.

אחרי חתימתו של ג'נקינס באפס פילזן וההתרחקות מאופציית וויל ביינום, ייתכן כי בבירה יוותרו על אפשרות החיזוק בעמדה מספר 1 אם לא יימצא מועמד מתאים בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully