וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נקינס סגר בפילזן

31.7.2006 / 13:34

הגארד האמריקאי עוזב את הפועל ירושלים, ויצטרף לסגנית אלופת טורקיה, לצידו של מלך הסלים של היורוליג, דרו ניקולאס

אפס פילזן צירפה את גארד הפועל ירושלים בעונה שעברה, הוראס ג'נקינס. ג'נקינס, מלך הסלים של היול"ב קאפ בעונה שעברה, מצטרף באיסטנבול למלך הסלים של היורוליג, דרו ניקולאס, שהגיע מבנטון טרוויזו של דייויד בלאט, והשניים ישלימו קו אחורי מרשים.

עזיבתו של ג'נקינס את הפועל ירושלים באה בסיומה של עונה סוערת, רוויה ברגעים של כדורסל מרשים אך גם בביקורת ובעיות משמעת. לצד יכולת קליעה מצוינת הפגין ג'נקינס גם משחק סולני ומפוזר, שלווה באיבודי כדור רגיל. המחלוקת סביב ג'נקינס הגיעה לשיאה כשהוא החליף מהלומות עם מאיר טפירו במהלך משחק בין ירושלים לבני השרון. מה שבטוח הוא שמעל האינטנסיביות, המוטיבציה, המחויבות וההגנה של ג'נקינס לא ריחף סימן שאלה, ואת כל אלו הוא ייקח עמו לטורקיה.

הממוצעים של ג'נקינס (32, 1.86 מטר) בגביע יול"ב במדי הקבוצה מהבירה היו 20.4 נקודות. היו לו גם 3.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים, ולא מעט מהלכים גדולים בדרך לחצי הגמר. בליגת העל הוא הסתפק בהפסד בגמר הגביע ובגמר הפיינל פור הישראלי למכבי תל אביב.

אפס פילזן ידועה בחיבתה לגארדים אמריקאים אתלטיים והתקפיים שחושבים לעיתים קרובות קודם כל על הטבעת ורק אחר כך על המסירה. וויל סולומון, שיפגוש בעונה הקרובה את ג'נקינס בדרבי של איסטנבול, כשישחק במדי אולקר פנרבחצ'ה, כיכב אצל פילזן לפני שהגיע ליד אליהו. ג'נקינס יחליף את הרכז הראשון מרקו פופוביץ' (עזב לז'אלגיריס), כשגם קאיה פקר הגבוה (עזב לטאו ויטוריה) והגארד הנרי דומרקאנט (עזב לאולימפיאקוס) מצאו את הדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully